Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kato kaverin kondis. Kato peilistä oma kondis. Toinen syö kilon jlihaa joka päivä. Raakana.

Joo, kondis on kova ei minulla siis vaan hänellä. Hämmästelin vain että juuumaliste, siinä on kyllä rakennustarviketta lihaksille. Itsehän vain vetelen höttöruokaa ja olen sen näköinen.

20384210.gif

Joo, kondis on kova ei minulla siis vaan hänellä. Hämmästelin vain että juuumaliste, siinä on kyllä rakennustarviketta lihaksille. Itsehän vain vetelen höttöruokaa ja olen sen näköinen.

Sama juttu mulla. Höttöpaskamaha ja ihan kunnollisella paskaruoalla rakennettu. Olet mitä syöt varmaan pitää paikkansa. En oo ikinä syöny edes tartar pihviä. Mitenkähän maku tossa? Itse voi samaa ruokaa vetää maks kerran päivässä kahtena perättäisenä päivänä.

Minäkin olen miettinyt välillä noita mittauksia, on sellaisia tuntemuksia kropassa että yksi vaihtoehto voisi olla testotasot, ei toki näin nuorena välttämättä edes mittauta. Testosteroni tasot taitaa olla keskimääräisesti huipussaan n. 25 vuotiaana josta ne pikkuhiljaa lähtevät laskuun.

Toki on b ja c vaihtoehto jotka voivat vaikuttaa omaan voimattomuuden tunteeseen ja yleiseen vireyteen.

Ei se välttämättä kato ikää. Käyt tuolla synlabilla mittauttaa nii ei tarvii lähetettä edes. Toki harvinaista se on että 23 vuotiaana on alhaalla tasot, mutta ei mahdotonta.

Voi vittujen kevät mikä päivä taas. Onneksi tämäkin farssi on ohi kolmen tunnin kuluttua. Sitten piiloudun peiton alle loppupäiväksi.

Kiiasta menny peruutuskamera rikki. Siit on nyt vähän kaikki menny rikki. Nelivedosta kattokaiteisiin ja kardaanista kallistuksenvakaajiin. Takuu korjaa edelleen, mut pitää varata aika pajalle ja viedä sinne. On kyllä kusisen vittu auto tämäkin.

Mitä kuntit, hakkaatteko mut jos ostan Toyotan? Pitäis olla sellanen auto mikä mahdollisimman vähän menis rikki mistään. Saa olla paska ajettava, kuhan ei mikään kikkare mene rikki. Kiiasta menee takuu joulukuussa, tai 15tkm päästä.

Kiiasta menny peruutuskamera rikki. Siit on nyt vähän kaikki menny rikki. Nelivedosta kattokaiteisiin ja kardaanista kallistuksenvakaajiin. Takuu korjaa edelleen, mut pitää varata aika pajalle ja viedä sinne. On kyllä kusisen vittu auto tämäkin.

Mitä kuntit, hakkaatteko mut jos ostan Toyotan? Pitäis olla sellanen auto mikä mahdollisimman vähän menis rikki mistään. Saa olla paska ajettava, kuhan ei mikään kikkare mene rikki. Kiiasta menee takuu joulukuussa, tai 15tkm päästä.
Ehkä vähän tirskutaan. Mutta kunhan et vag-konsernin tuotteisiin sekaannu niin pääset välillä ajelemaankin.

Back
Ylös Bottom