Ite meen jumpstartilla, todella hyvää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jostain pitäisi löytää kiinnostus lähteä vyörymään kohti työpistettä.
Käytiin tyttären kaa luistelemassa! Eka kerta jäällä hänelle. Hienosti pysy pystyssä ja jaksoi harjoitella. Jaksoi jopa kuunnella iskän ohjeita.
Mutta mun vanhoissa hokkareissa on terä ihan vinossa! Kävin just terotuttaan niin sieltä ei sanottu mitään. Vittu. Pakko kai ostaa uudet neki.

Sama homma itellä maanantaina. Äkkiä tuollainen reilu 3v oppii liikkumaan luistimilla. Alkuun ei pysynyt pystyssä vaan tunnin päästä meni jo melko vauhdilla. Ei löytynyt tarpeeksi pieniä luistimia niin joutui laittaan kolmet villasukat, mutta ei valittanut kun luistimet oli oikean väriset. Pinkit![]()
Eilen ihmeltiin lumi-Audia, tänään tätä! – Tunnistatko tämän igluauton merkkiä?
Tänään torstaina poliisin liikenneturvallisuuskeskuksen johtaja, ylikomisario Dennis Pasterstein sai hieraista silmiään, kun poliisin nopeusvalvontakameraan taltioitui jälleen uusi igluauto.
Kuvan auto niin luminen, että sen merkinkin tunnistaminen vaatii alan asiantuntemusta.
– Otimme testikuvan ennen automaattivalvontakameran käynnistämista ja kas, minkälainen ajoneuvo se sieltä kuvaan sattuikin. Onko oikeasti noin kiire, ettei löydy lisäminuuttia lumiharjauksen viimeistelyyn, Pasterstein kysyy Twitterissä.
Oli suunnitelmissa nukkua junassa, mutta menikin juoruiluun koko matka aamusella.
Rahat tiskiin niin sitten uskon.Miehille maksetaan niistä hommista kuulemma 2 kertaa enemmän eli riviin vaan![]()
Olen kerran polkenut "Sasin mäessä" polkupyörällä kahden mopoilijan ohitse ylämäkeen. Reidet aivan tulessa, mutta edelleen muistelen sitä hetkeä ilolla.
Voi kilin vitut mun motivaatio on myös homon sängyn alla.