Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saa ajatella mitä muut ajattelee, mut jos ajattelee itteensä on mulkku. Mitäs jos laittaa somee päivityksen "en enää nöyristele, elän itselleni ja teen vain aisoita jotka tekee minut onnelliseksi" sanoppa noin oikeassa elämässä, oot taas mulkku. Netissä olet rohkea ja susta tykätään, samalla saatat oikeuttaa itsellesi normaalin käytöksen.

Mitä saa ja ei saa tehdä, mitä saa ajatella? miten ihmisen tulee toimia? Kuka pystyy enää määrittelemään mitä ihmisenä olo tulisi olla? Jos ketään ei saa satuttaa, miten ihminen oppii sietämään mitään?

Voi miehet, mikä siinä on kun pitää vieraille naisille lähettää kullin kuvia??

Naiset harvoin saa kiksejä pelkästä kullin kuvasta, naiset tarvii nähdä sen litteän six packin, siis litteän vatsan, ja vaikkapa treenatut rintalihakset ja käsivarretkin, että vähän lämmittää. Parempi jättää mielikuvitukselle vähän töitä kuin lätkästä kaikki kerralla tiskiin.

Aiheesta on ollut eräs artikkeli, joka kertoo että vehkeiden esittely on kulkenut jo pidemmän aikaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005868294.html

"
Priapos oli paljon vartija. Hän suojeli puutarhoja ja karjaa, mutta tunnetuksi Priapos tuli kuitenkin siitä, että hänellä oli huomattavan suuri penis. Se ulottui polviin asti.

Se ei ollut vain esittelyä varten. Siinä missä Herkules siivosi Augeiaan sontaiset tallit, Priapos surmasi ylisuurella vehkeellään aasin."

Sitä ei kyllä ilman kuvaa uskoisi, että on polviin asti ulottuva penis.

Mikäli harmittaa jos harrastukseen menee omasta mielestä paljon rahaa, kun tietää että voisi hyödyntää halvempiakin ratkaisuja, niin silloin se ei sitten kiinnosta riittävästi? :LOL: Aivan, hyi me saastaiset kaupunkilaiset!

Elä ota niin tosissaan. Voihan se olla että vaan minun oma havainto että kaupunkilaisilla yleensä vähemmän sellaisia kunnon harrastuksia, mitkä menee monella työnteonkin edelle.

Voi kuule! Kyllä lähettää. Varsinkin miehet jotka on.. sanoisinko yli 40 vuoden. Yleensä ne viiskymppiset.
Ensin ne saattaa olla facessa jossain samassa ryhmässä, laittaa viestiä kun on osallistunut johonkin keskusteluun että oon kyllä samaa mieltä sun kanssa tms. Sitten lähetellään ensin jotain meemejä ja sitten ruvetaan vihjailee että uskaltaakohan sitä lähettää roisimpaa kuvaa, tai sitten ne lähettää suoraan roisimpaa kuvaa.
Saakeli. Vielä 8v että voin lähetellä vieraille naisille kullikuvia. Miten jaksan odottaa.

Niin että ei kuulosta tutulta tuollainen että mietitään etukäteen harrastuksen kalleutta vaikka se paljon kiinnostaisi. Mulla se on mennyt niin että jos jokin kiinnostaa niin se aloitetaan vaikka kuinka huonoilla välineillä. Pikkuhiljaa niitä sitten päivitetään. Säästää jostain muusta jos on tiukkaa. Tietysti jos ei vaan ole rahaa niin ei tietenkään silloin pysty mistään säästämään. Kuulosti vaan että nekin rahat menee johonkin muuhun turhaan niin oletin että rahaa kuitenkin olisi.

Elä ota niin tosissaan. Voihan se olla että vaan minun oma havainto että kaupunkilaisilla yleensä vähemmän sellaisia kunnon harrastuksia, mitkä menee monella työnteonkin edelle.

En ottanut :LOL: Niin tuo on varmaan ihan totta, koska kyllä mun harrastuksen eteen menee työni. Harrastan vain siksi, että saan siitä hyvää oloa ja pystyn ylläpitämään omaa fyysistä kuntoani.

Saakeli. Vielä 8v että voin lähetellä vieraille naisille kullikuvia. Miten jaksan odottaa.

Nythän on hyvä aika alkaa kerätä niitä kuvia jemmaan. Saattaahan se olla, ettei se sitten 8 vuoden päästä enää seisokaan, mitäs sitten tehtäisiin? :woot:

Ja onhan se reteempää, kun voi sitten sen yhden kullikuvan sijasta lähettää suoraan esim. 13 000 kuvaa meisselistä sille naiselle (y)

eilen kävin kokeneempien seassa ekaa kertaa muay thai treeneissä eli thainyrkkeilyä kokeilemasa ja ihmettelemäsä.
Kivaa oli. FightFarmilla muutenkin aika rakastettavan karu meininki. Hiki haisee ja pärkeleet soi. Just niin kuin mie
tykkeen. Tänään sitten woimailijan jumppaa.

Niin että ei kuulosta tutulta tuollainen että mietitään etukäteen harrastuksen kalleutta vaikka se paljon kiinnostaisi. Mulla se on mennyt niin että jos jokin kiinnostaa niin se aloitetaan vaikka kuinka huonoilla välineillä. Pikkuhiljaa niitä sitten päivitetään. Säästää jostain muusta jos on tiukkaa. Tietysti jos ei vaan ole rahaa niin ei tietenkään silloin pysty mistään säästämään. Kuulosti vaan että nekin rahat menee johonkin muuhun turhaan niin oletin että rahaa kuitenkin olisi.
Minä ainakin mietin mitä mikäkin maksaa. Pakkohan se on, jos meinaan työnteon lopettaa viiskybäsenä.

Kallein harrastus on naiset. Se vasta kallista onkin.

Minä ainakin mietin mitä mikäkin maksaa. Pakkohan se on, jos meinaan työnteon lopettaa viiskybäsenä.

Kallein harrastus on naiset. Se vasta kallista onkin.

No tarkoitin että ei se este harrastuksen aloittamiselle ole jos harrastukseen saattaa mennä paljon rahaa. Kyllä minäkin muuten mietin mihin rahat laitan. Nainen on kyllä ollut aika hyvä sijoitus. Ei oikeastaan vie mitään, mutta jakaa monet kulut. Tietysti jos niitä "harrastaa" niin kuin yksi työkaveri niin meneehän siinä monta vuodessa tonnia koruihin ym ja lopulta elatuksiin. Se on jo kallista.

Onko sullakin ajatuksena että harrastat sitten kun jäät eläkkeelle? Siinä vaiheessa enää osaa mitään aloittaa ja sama mennä töihin takas kun aika ei kulu.

Käytiin tyttären kaa luistelemassa! Eka kerta jäällä hänelle. Hienosti pysy pystyssä ja jaksoi harjoitella. Jaksoi jopa kuunnella iskän ohjeita.

Mutta mun vanhoissa hokkareissa on terä ihan vinossa! Kävin just terotuttaan niin sieltä ei sanottu mitään. Vittu. Pakko kai ostaa uudet neki.

Back
Ylös Bottom