Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen luullut, että se pilluttamisen taustalla ollut syy on jotakin seksuaalisesti merkillistä takamoottorilliseen autoon, mutta syy onkin värissä.
Hyvä, otahan fuuteri kuva hänestä itseteossa. Oon miettinyt vetääkö spagaatia sepaluksella olevissa joogapöksyissä, vai miten se hoituu kahvaan.
Ihan ilman housuja eri tyyleillä nämä jutut hoidetaan.

aika jolloin autot ei enää säväytä, .
Juu, se vaikuttaa kovin Miehekkäältä ja hilpeältä.Mercury Gay
Kyllä
Se on siinä
Aika paha. Toi harmaa on sellainen Saksan alemman johdon kuljettimen väri ja sininen taas ranskalaisen hajuvesitehtaan johtajan edustusauton väri.Nyt on päätettävä tumman harmaan ja tumman sinisen väliltä.
Kyllähän hän sinällään oikeassa on, kunhan vaihdetaan tuo satuolento vaikka Venäjän, Kiinan, USAn valtioon taikka Googleen, Facebookiin jne.Onkohan tämä alkua koneiden kapinalle? Kun koneet ottavat vallan?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005959643.html
Tykkäsit kuitenkin!Voi miehet, mikä siinä on kun pitää vieraille naisille lähettää kullin kuvia??
Naiset harvoin saa kiksejä pelkästä kullin kuvasta, naiset tarvii nähdä sen litteän six packin, siis litteän vatsan, ja vaikkapa treenatut rintalihakset ja käsivarretkin, että vähän lämmittää. Parempi jättää mielikuvitukselle vähän töitä kuin lätkästä kaikki kerralla tiskiin.
No en todellakaan tykkää! Itse asiassa en edes saanut sitä, mutta uhkasi lähettää ja sanoin että lähetä ennemmin vaikka alastomasta naisesta kuvia, se sytyttää paremmin kuin pelkkä kulli.Tykkäsit kuitenkin!