Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen luullut, että se pilluttamisen taustalla ollut syy on jotakin seksuaalisesti merkillistä takamoottorilliseen autoon, mutta syy onkin värissä.

Hyvä, otahan fuuteri kuva hänestä itseteossa. Oon miettinyt vetääkö spagaatia sepaluksella olevissa joogapöksyissä, vai miten se hoituu kahvaan.

Minä olen luullut, että se pilluttamisen taustalla ollut syy on jotakin seksuaalisesti merkillistä takamoottorilliseen autoon, mutta syy onkin värissä.

Hyvä, otahan fuuteri kuva hänestä itseteossa. Oon miettinyt vetääkö spagaatia sepaluksella olevissa joogapöksyissä, vai miten se hoituu kahvaan.

Ihan ilman housuja eri tyyleillä nämä jutut hoidetaan.

Se on äkkiä pimppa tulehtunut näillä keleillä.

Jokohan tuo lumen tulo pian loppuisi. Ois juhannuksena sitten vähemmän.

Nyt on päätettävä tumman harmaan ja tumman sinisen väliltä.
Aika paha. Toi harmaa on sellainen Saksan alemman johdon kuljettimen väri ja sininen taas ranskalaisen hajuvesitehtaan johtajan edustusauton väri.

e. Kysymys onkin sitten vaan, kumpaan haluat rinnastua. Keisari on toisaalta ylempää johtoa, mutta ei kuitenkaan mikään vituntehtailija. Dilemma-ristiriita-patti.

Johan nyt, Laukku-Leena elää edelleen. Ei ole vuosiin näkynyt tienpäällä. Ihmekään, jos pisempi stoppi Jämsän Hallissa IL:n mukaan.

Onko muut bongannut ikinä?

Voi miehet, mikä siinä on kun pitää vieraille naisille lähettää kullin kuvia??

Naiset harvoin saa kiksejä pelkästä kullin kuvasta, naiset tarvii nähdä sen litteän six packin, siis litteän vatsan, ja vaikkapa treenatut rintalihakset ja käsivarretkin, että vähän lämmittää. Parempi jättää mielikuvitukselle vähän töitä kuin lätkästä kaikki kerralla tiskiin.

Voi miehet, mikä siinä on kun pitää vieraille naisille lähettää kullin kuvia??

Naiset harvoin saa kiksejä pelkästä kullin kuvasta, naiset tarvii nähdä sen litteän six packin, siis litteän vatsan, ja vaikkapa treenatut rintalihakset ja käsivarretkin, että vähän lämmittää. Parempi jättää mielikuvitukselle vähän töitä kuin lätkästä kaikki kerralla tiskiin.
Tykkäsit kuitenkin!

Back
Ylös Bottom