Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumalauta kuulkaa, päädyin tänään junppailemaan. Eka penkkaus puoleen vuoteen. Ensin meinasin vaan tangolla, mutta olkapää kesti 50kg. Enempää ei uskaltanu, kun vähän vihlasi kerran kun laski telineisiin. Kai sitä vois taas alkaa aktivoitumaan.

Mul oli eka penkkaus 5kuukauteen oli 110, ei mitään kosketusta saliin tai ruokavalioon. Olin yllättynyt.

Samaa mieltä tästä. G mese olis paras. https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/10189806
Harmi juttu tässä, kuten mainitsinkin, että olen puo-auki. Mulla on talo ton hintanen. Ja siitäkin puolet maksettava vielä.
TOKI. Näyttää niitä olevan meikäläisen hintaluokkaakin, eli G400, 2001, 329tkm ajettu. Samalla rahalla sais 2018, 5tkm ajetun rav4 hybridin. Mersu lupaa kulutusta kaupunkiin 19.9l ja Toyota 5.1.

Nyt pitää muistaa erottaa järki ja tunteet. Tunteella valittavia asioita on: Auto, Moottoripyörä. Rannekello. Järjellä tehtäviä valintoja on esim: Vaimo

Onhan se kallis, joutuu tyytymään halvempaan mutta merkki on ja pysyy. Toki nuo japsit on hyviä, ei siitä mihinkään pääse, tunteita vaan on enemmän ei järkeviä ja kalliita kohtaan. Mietippä luu ulkona isolla amg g:llä:cool: päät kääntyy kun antaa vähän kikkaria:kuola:

Vaimo hmmm(n) Tunteella sekin:nolo:

Meidän paikallinen sorakeisari osti firmalle puolen miltsin g-vagonin kun kuulemma huoltotöitä joutuu tekemään hankalissakin paikoissa, niin varmaan onkin haalaripenat tän "huolto"auton ratissa :)

Samaa mieltä tästä. G mese olis paras. https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/10189806
Harmi juttu tässä, kuten mainitsinkin, että olen puo-auki. Mulla on talo ton hintanen. Ja siitäkin puolet maksettava vielä.
TOKI. Näyttää niitä olevan meikäläisen hintaluokkaakin, eli G400, 2001, 329tkm ajettu. Samalla rahalla sais 2018, 5tkm ajetun rav4 hybridin. Mersu lupaa kulutusta kaupunkiin 19.9l ja Toyota 5.1.

Nyt pitää muistaa erottaa järki ja tunteet. Tunteella valittavia asioita on: Auto, Moottoripyörä. Rannekello. Järjellä tehtäviä valintoja on esim: Vaimo
Huvittaa aina tossa Geessä tuo "AMG Line".

Meidän paikallinen sorakeisari osti firmalle puolen miltsin g-vagonin kun kuulemma huoltotöitä joutuu tekemään hankalissakin paikoissa, niin varmaan onkin haalaripenat tän "huolto"auton ratissa :)
Kuulostaa tekijämieheltä. Noinhan se tietty kannattaakin tehdä, voi sitten ajella itse rinkiä sorakuopalla.

Se on kuntit aina yhtä ratkiriemukasta, kun haet osan mätänetistä. Pyydät katsomaan sopiiko varmasti. Ajat hallille, tuhoat/purat vanhan helvettiin ja huomaat että uusi osa ei sovi paikalleen. Autolla toki ei voi enään ajaa tässä vaiheessa.

Viimeisestä kerrasta on aikaa 5 v, sen jälkeen välttelinkin mätänettiä useamman vuoden. Taas alkaa boikotin putki, sen verran meinaa ahdistaa ajatuksia. Henki kulkee vielä, joten ei hätää.

Se on kuntit aina yhtä ratkiriemukasta, kun haet osan mätänetistä. Pyydät katsomaan sopiiko varmasti. Ajat hallille, tuhoat/purat vanhan helvettiin ja huomaat että uusi osa ei sovi paikalleen. Autolla toki ei voi enään ajaa tässä vaiheessa.

Viimeisestä kerrasta on aikaa 5 v, sen jälkeen välttelinkin mätänettiä useamman vuoden. Taas alkaa boikotin putki, sen verran meinaa ahdistaa ajatuksia. Henki kulkee vielä, joten ei hätää.
Joskus kirjoitinkin tänne viimeisestä mätänetin seikkailusta jossa hain jarrulevyt autoon jotka sain helvetin pitkän jonotuksen jälkeen, sitten jarrut auki (molemmin puolin tietysti) todetakseni että oli väärät. Takaisin tiskille, pitkän jonotuksen jälkeen jossa kerrotaan että ei oo. Kassalla sanotaan ettei rahaa saa takaisin jolloin mulla palo käpy.

Suht normaalia Motonetin varaosilla, poikkeuksiakin ollut. Mitä nyt ilmastoinnin kenno ollu sinnepäinkään ja vesipumppu kesti alta 10.000km.

Alaselkä jostain syystä ns. vittumaisen ja ärsyttävän kipuileva. Vajaa 9km lenkki ei ainakaan helpottanut. Mun sykkeet aiheutti taas keskustelua, ihan hyvä niin. Pitänee lopettaa juoksu ja vaihtaa kävelyyn, se on sama vetää kävellen jos pitää saada ne pysymään alta 130.

Mul oli eka penkkaus 5kuukauteen oli 110, ei mitään kosketusta saliin tai ruokavalioon. Olin yllättynyt.
Helppohan se, jos on paikat kunnossa. Oletan, ettei sulta oo olkapää/kiertäjäkalvosin hajonnut 5kk sitten ?

E. Ei silti, ois toi 110 terveenäkin itelle sarjapainona kova 5kk totaalitauon jälkeen

Kovia olette penkkaamaan, itse en penkkaa kun ei ole salillakaan tullut käytyä pitkään aikaan mutta silloin kun kävin niin tein käsipainoilla.

Nyt on syöty ja juotu, seuraavaksi lidlistä ostettu jälkiruoka, hyviä nuo omenataskut. :kuola:

Vitun kovia penkkejä kunteilla. Joskus kokeilin satkua. Nousi saatana. Mutta painoi liikaa, niin en ole sittemmin etes kokeillut.
Sen sijaan, että olis heikot ojentajat ja tissit, oon aina väittäny että on pitkät kädet ja huonot välitykset.

Välillä on hyvä saada munaa.

muna.webp

Back
Ylös Bottom