Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta kuulkaa, päädyin tänään junppailemaan. Eka penkkaus puoleen vuoteen. Ensin meinasin vaan tangolla, mutta olkapää kesti 50kg. Enempää ei uskaltanu, kun vähän vihlasi kerran kun laski telineisiin. Kai sitä vois taas alkaa aktivoitumaan.
Samaa mieltä tästä. G mese olis paras. https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/10189806
Harmi juttu tässä, kuten mainitsinkin, että olen puo-auki. Mulla on talo ton hintanen. Ja siitäkin puolet maksettava vielä.
TOKI. Näyttää niitä olevan meikäläisen hintaluokkaakin, eli G400, 2001, 329tkm ajettu. Samalla rahalla sais 2018, 5tkm ajetun rav4 hybridin. Mersu lupaa kulutusta kaupunkiin 19.9l ja Toyota 5.1.
Nyt pitää muistaa erottaa järki ja tunteet. Tunteella valittavia asioita on: Auto, Moottoripyörä. Rannekello. Järjellä tehtäviä valintoja on esim: Vaimo
päät kääntyy kun antaa vähän kikkaria

Näin. Juuri näin.Nyt pitää muistaa erottaa järki ja tunteet. Tunteella valittavia asioita on: Auto, Moottoripyörä. Rannekello. Järjellä tehtäviä valintoja on esim: Vaimo
Huvittaa aina tossa Geessä tuo "AMG Line".Samaa mieltä tästä. G mese olis paras. https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/10189806
Harmi juttu tässä, kuten mainitsinkin, että olen puo-auki. Mulla on talo ton hintanen. Ja siitäkin puolet maksettava vielä.
TOKI. Näyttää niitä olevan meikäläisen hintaluokkaakin, eli G400, 2001, 329tkm ajettu. Samalla rahalla sais 2018, 5tkm ajetun rav4 hybridin. Mersu lupaa kulutusta kaupunkiin 19.9l ja Toyota 5.1.
Nyt pitää muistaa erottaa järki ja tunteet. Tunteella valittavia asioita on: Auto, Moottoripyörä. Rannekello. Järjellä tehtäviä valintoja on esim: Vaimo
Kuulostaa tekijämieheltä. Noinhan se tietty kannattaakin tehdä, voi sitten ajella itse rinkiä sorakuopalla.Meidän paikallinen sorakeisari osti firmalle puolen miltsin g-vagonin kun kuulemma huoltotöitä joutuu tekemään hankalissakin paikoissa, niin varmaan onkin haalaripenat tän "huolto"auton ratissa![]()
Joskus kirjoitinkin tänne viimeisestä mätänetin seikkailusta jossa hain jarrulevyt autoon jotka sain helvetin pitkän jonotuksen jälkeen, sitten jarrut auki (molemmin puolin tietysti) todetakseni että oli väärät. Takaisin tiskille, pitkän jonotuksen jälkeen jossa kerrotaan että ei oo. Kassalla sanotaan ettei rahaa saa takaisin jolloin mulla palo käpy.Se on kuntit aina yhtä ratkiriemukasta, kun haet osan mätänetistä. Pyydät katsomaan sopiiko varmasti. Ajat hallille, tuhoat/purat vanhan helvettiin ja huomaat että uusi osa ei sovi paikalleen. Autolla toki ei voi enään ajaa tässä vaiheessa.
Viimeisestä kerrasta on aikaa 5 v, sen jälkeen välttelinkin mätänettiä useamman vuoden. Taas alkaa boikotin putki, sen verran meinaa ahdistaa ajatuksia. Henki kulkee vielä, joten ei hätää.
Helppohan se, jos on paikat kunnossa. Oletan, ettei sulta oo olkapää/kiertäjäkalvosin hajonnut 5kk sitten ?Mul oli eka penkkaus 5kuukauteen oli 110, ei mitään kosketusta saliin tai ruokavalioon. Olin yllättynyt.

Helppohan se, jos on paikat kunnossa. Oletan, ettei sulta oo olkapää/kiertäjäkalvosin hajonnut 5kk sitten ?
E. Ei silti, ois toi 110 terveenäkin itelle sarjapainona kova 5kk totaalitauon jälkeen