Deleted member 43228
Minäkin. Juosten.kävin jo
Edit, mitä vikaa kävelyssä. Minä pidän, jos seuraa. Yksin mielummin kovemmin tai kaksin kovemmin käy myös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin. Juosten.kävin jo
Negative.
Täytyy kuitenkin alkuvuoden aikana vaihtaa. Ajattelin värin lisäksi vaihtaa myös merkkiä. Vaihtelun: vuoksi.
Tällä hetkellä top-3 satunnaisessa järjestyksessä:
Lexus ES 300h
Mercedes Benz E 220
Audi A6
En osaa sanoa tekniikan yhtäläisyydestä, veikkaan että on. En oo tommosta portaatonta kokeillu, voi tulla skootterifiilis. En oo kyllä muistaakseni skootterillakaan koskaan ajanu.Pitäis kans lähteä tälle linjalle.
Itse kun olen puo-aukinen, niin en viitsi vanhoja muiden piereskelemiä mersuja, bemareita tai audeja ostaa. Haluaisin myös pois dieselistä. Älkää kysykö miksi, ihan halujen vuoksi vaan. Kaiken kukkuraksi auto pitäis olla tilava. Nykyisen Sorennon kokoluokan olen jo suostunut pienentään, koska sen kokoisia hinnaltaa sopivia ei-dieseleitä ei vain ole.
Nyt olis todennäköisin valinta rav4 hybrid. Siinähän varmaan sama kone ja tekniikka mitä tossa sun ES300h vaihtoehdossa? Näissä on kaksoiskytkinvaihteistoon tottuneille vitun paskan tuntunen CVT. En väitä että on paska, vaan paskan tuntunen kun on tottunut erilaiseen. Rav4 hybrideitä sais hyvin vähän ajettuja halavalla. Eikä uudetkaan ole mitään viidenkympin pelejä.
Älkää kysykö miksi
Mulla oli auris hybrid kerran vuokra-autona. Erikoinen tuntuma oli ku aina kierrokset tapissa kun kiihdytti. Ja tuntui että ei mihinkään. Sit taas kiihtyi, vaikka ei ollut kierroksia ollenkaan.
Olihan toi shiti auto maantiellä, mut kaupungissa huomattavasti tehojaan tehokkaamman tuntuinen johtuen sähkömoottorin väännöstä, eikä tarvinnut kierroksia. Nyt täytyy ottaa huomioon hinta. Varmasti hyvä auto siihen hintaan ja edulliset kulut.
Muita etuja noissa toyotissa on, että naapuri ei varmasti tule kateelliseksi. Jos käytät saman 30k viis vuotta vanhaan ja toistasataatonnia ajettuun mersuun niin naapuri on kateellinen että on rahaa ökyautoon saatana.
naapuri on kateellinen
En tiedä mitä käsillä tekisi kävellessä hitaasti näyttämättä idiootilta. Alan miettimään liikaa pitäisikö niitä heiluttaa jotenkin vaiko ei. Tai sitten ne alkaa vahingossa heilua tasatahtia.mitä vikaa kävelyssä
En tiedä mitä käsillä tekisi kävellessä hitaasti näyttämättä idiootilta. Alan miettimään liikaa pitäisikö niitä heiluttaa jotenkin vaiko ei. Tai sitten ne alkaa vahingossa heilua tasatahtia.
No tämä on tietysti hyvä vaihtoehto, yrittänyt vaan opetella eroon vähän tästä tavasta. Ennen oli aina kädet taskussa, ehkä juuri siksi kun en tiedä mitä helkkaria niillä tekisi hitaasti kävellessä. Mutta onneksi pyörällä ajaessa ei tämmöösiä tarvitse miettiä.nehän on kävellessä taskussa
Ja taakse, vittumainen pyytää naapureita kääntämään.
Sepä se.HerrFuterkin on jo sen erheen tehnyt, kun merssu on jo ollut, ei voi enää tojjotalla ikinä ajella, kun naapurit tuomitsee heti että: jaha, rahat on hussattu
G mersu on paras. .