En. Olen pysyvästi sekaisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkkaajille on etenkin ihana apuväline kiertäjien lämmittelyyn sekä vahvistamiseenJuu, tuommoinen kuminauhajuttu on näppärä! Pitäisi hommata kotiinkin.

Minulle on fysioterapeutti suositellut TOS-vaivan huoltamiseen! Ja venyttelyssäkin toimii apuna.
Mihinkä B-fitness mahtaa käyttää?
Ehkä venyttelyyn? Sillä saa pitkiä staattisia venytyksiä jolloin lihas on helpompi rentouttaa.Minulle on fysioterapeutti suositellut TOS-vaivan huoltamiseen! Ja venyttelyssäkin toimii apuna.
Mihinkä B-fitness mahtaa käyttää?
Ehkä venyttelyyn? Sillä saa pitkiä staattisia venytyksiä jolloin lihas on helpompi rentouttaa.
Kissa koettelee hermoja. Eilen oli pari tuntia yksinään niin oli yhtäkkiä oppinu avaamaan neljän eri lipaston laatikot yhtäaikaa. Oon vieläki pöyristyny miten se on saanu ne auki ku ne on aika painavia ja ei oo ripoja mistä vetää jne. Tänä aamuna se jäi itseteossa ku murtautui mun Malmin lipastoon ja levitteli vanupuikkoja. Harmi ku en ehtiny rankaista sitä vesisuihkulla, mut jospa huuto vähä tehos. Nyt saa pelolla ootella mitä se aukoo sillä aikaa ku on töissä. En usko lapsilukkoihin tms vaan rangaistuksiin.![]()
Negative.
Pakotin miesolennon kävelylle.
Juu vai ei?
Pakotin miesolennon kävelylle.
Minäkin. Hiihtämässä.kävin jo
Aika paha.
Pahinta mitä voi miehelle tehdä.