Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen odottanutkin näitä loskakelejä, harmaa pitkästyttävän pitkä päivä tulossa.

Kohta voisin lounastaa, mutta mitä sen jälkeen en tiedä, päikkärit kenties.

Keskivertoa vähemmän estoiseksi, naiseksi yllättävän älykkääksikin, huumorintajuiseksi, ulkoiselta olemukseltasi viehättäväksi, hieman pikkutarkaksi ja sellaiseksi jonka pitäisi luottaa enemmän itseensä, ainakin mitä tulee remontointiskilsseihin.
Mitä ihmettä, viesti joka ei pelkkää vittuilua, tällä foorumilla!

Puolustuksekseni siitä remonttiasioissa itseensä luottamisestan mun on sanottava, että kokemattomaksi amatööriksi mielestäni mulla on paljonkin luottamusta itseeni, koska moni jättää remppajutut ihan kokonaan tekemättä epäonnistumisen pelossa, mutta minä sentään uskallan lähteä yrittämään. :cool:

Todellisuudessahan tosin se johtuu vain siitä, että olen äärimmäisen pihi ja omaa "eksperimentaalista" työnjälkeä on paljon helpompi sietää, kun ajattelee että yhteensä säästi viisinumeroisen summan rahaa tekemällä itse. Ennenkuin kukaan sanoo mitään vesivahingoista ja muusta, niin tietenkään en tee itse mitään mistä oikeasti voisi aiheutua pitkällä tähtäimellä sellaista vahinkoa, josta ei selviä kosmeettisilla paikkauksilla.

Nyt kun neljänä aamuna noussut punkasta 10-12 välillä niin kuinkahan onnistuu huomenna pompata ylös ennen seiskaa? Paras pistää pari kuppia kahvia tekeytymään jääkaappiin valmiiksi, että jaksaa kymmenen minuutin matkan työpisteelle kahvikupin ääreen.

Kahvista puheenollen, tekis mieli toista kupillista. Yleisesti ottaen se ei ole hyvä idea, koska tiedostan herkkyyteni kofeiinille ja pitäydyn siksi tavallisesti tiukoissa säännöissä sen kulutuksen suhteen. Joskus kyllä hurvittelen ja saatan juoda kahvia jopa klo 19, mutta siitä joutuu sitten tavallisesti maksamaan ikävän hinnan yöllä.

Tulee juotua vähän liikaakin, kaffetta siis, ei vaikuta kait oikein muuten ku kusettamalla. Kiesus että on ruho hellänä paikotellen, kostoksi venyttelin, punnersin ja tein dippiä illalla.

185/85.

ydinkes-kus-taan kahvittelemaan #pelkkä #ajankuluksi

Hehe, aikaansain äsken sitten meidän remppa-Kärcherin kierimisen alas kierreportaita. Jos kyseessä olisi ollut elokuva ja Kärcher olisi ollut raskaana, se olisi saanut keskenmenon.

Minullakin kolottaa kahvi hammasta, mutta koitan sinnitellä iltapäivään. Tulee kyllä juotua ehkä liikaakin, olen monesti valehdellut itselleni juovani vähäsen kahvia.

Pari kuppia aamuisin tarkoittaa kaksi muumikahvikupillista eli 6 dl ja päivän aikana tulee vähintään toiset 6 dl.

Liikaa kun juo alkaa hikoiluttaa, kusettaa, närästää eikä tarvitse haaveilla nukkumisesta moneen tuntiin saattaa olla että valvon melkein seuraavaan aamuun.

Selailen netistä kämppiä.. Puuh. Vihoviimeistä hommaa. Aina tökkää joku. Tiistai-aamuun mennessä ilmoitettava pomolle töiden jatkosta :notworthy:

Kaiken kippaaminen lattialle on toki yksi tapa siivota. En kylläkään tarkoituksella.

moh, möh, pöh.....

Mieli on väsynyt.

Kolmea juttua lähdin hakemaan kaupasta, unohdin kaksi. Pitäisiköhän lähteä uudestaan tarpomaan.

Back
Ylös Bottom