Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kyllä oikein ole mitään listaa itsellä. Teen yleensä aikalailla sitä, mitä mieli tekee.

En oo ikinä niin tykännyt matikasta, mutta nyt odotan innolla, että pääsee oikeasti opiskeleen matikkaa. Mit vit. Aihe mistä ei voi kinata tai sisällä mielipiteitä. Kuulostaa loistavalle.

Edit, kaivurin saa tuolta listalta ruksittua, kun menee kesällä konepäiville. Ainakin Pirkkalassa pääsee hyttiin hyöriin.
Varmaan sama tapahtuma jossa oman työnantajan kaksi uutta Volvoa oli näytillä viime suvena. Ne tuotiin sieltä sitten suoraan työ-maalle.

voi kiesus teidän höpö höpö juttuja...

-Kaivuri [ x ]
-Lapsi [ x ]
-Juna [ ]
-Tumma nainen [ ]

Saako hyvitystä noihin kahteen muista koneista?

Saikkupäiviä 2 lisää, nyt likka kuumeessa. Eipä tässä nyt itekään ihan iskussa vielä, huilitaan nyt hetki. Kaffetta ja tulta takkaan.

Mä en ole ajanut telakonetta koskaan mutta lusikkahaarukalla tehnyt teitä ja talojen pohjia, monessa suhteessa ihan hyvä kone kun kauhalla saa roudattua tavaraa ja pääsee sielläkin missä pyöräalustainen kaivinkone uppoaa mutta telakonetta pirun paljon nopeampi siirtymisessä.

Varmaan sama tapahtuma jossa oman työnantajan kaksi uutta Volvoa oli näytillä viime suvena. Ne tuotiin sieltä sitten suoraan työ-maalle.
Varmaan juu. Siellä pääsi ainakin viimesuvena mönkimään kaluilla.

Tykki, negative.
Ois komee olla oma ammuttu hylsy olkkarissa.

Muiden ampumiahan saa ihan edukkaasti. Oli tovi sitten ajatuksissa tehdä pihamökkiin pöytä, isommista jalat ja .223 lasilevyn/hartsin sisään. Ikäänkuin näin:

Screenshot_20180117-173711.webp

Oho, tulihan screenshottis koko rahalla.

Ite oon @Joxuz kanssa samoilla linjoilla. Tehdään mikä milloinkin hyvältä tuntuu.

Mutta, jos nyt haluaa jotain listaa rakentaa, on meitä asiantuntevampi Mies sellaisen tehnyt ja näiden oppien ja wapaamuurariperiaatteen mukaan elävän miehen tulee puutarhatöiden lomassa:

- remontoida talo
- käydä suihkussa ja saunassa
- maalata ja valokuvata
- bodailla käsipainoilla
- kalastaa, retkeillä ja pyöräillä
- ottaa viinaa vain lääkkeeksi
- arvostaa kaikkia naisia (kunhan on hyvät vitut)

Tuo on kyllä itse asiassa aika hyvä lista!

Ite oon @Joxuz kanssa samoilla linjoilla. Tehdään mikä milloinkin hyvältä tuntuu.

Mutta, jos nyt haluaa jotain listaa rakentaa, on meitä asiantuntevampi Mies sellaisen tehnyt ja näiden oppien ja wapaamuurariperiaatteen mukaan elävän miehen tulee puutarhatöiden lomassa:

- remontoida talo
- käydä suihkussa ja saunassa
- maalata ja valokuvata
- bodailla käsipainoilla
- kalastaa, retkeillä ja pyöräillä
- ottaa viinaa vain lääkkeeksi
- arvostaa kaikkia naisia (kunhan on hyvät vitut)

Tuo on kyllä itse asiassa aika hyvä lista!
+ myllätä tissejä. Mielellään isojen appelsiinien kokoisia (toim. huom.)

Tuli reklamaatio, että pitäis olla passissa. Nyt on passissa, mutta ei saatana, naureskelin ääneen, että pyytääköhän vielä korjaan sittenkin silmälle mieluisaksi.

Ei se passiin pistäminen aina ehkä ole se fiksuin valinta. Nyt on ympäristö vinossa ja yksi suorassa. (y)

Joskus olen kuultu kinattavan, kun piti rakentaa monen varmistelun jälkeen piippu passiin. Sehän tehtiin ja tulos oli se, että talo oli vajonnut ja piippu millilleen suorassa laaserin mukaan, mutta seinä vinossa. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom