Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietyissä tilanteissa joo. Mutta meinaa mökkihöperyys iskeä ja netflixistä loppua katsottava. Ja sohva kuluu puhki.

Mitens jos osan viikosta yhtyis naaraiden kanssa? Siinä olis kiva harrastus soffan salin ja duunin lisäksi. Mitä olen tv-sarjoista ja ihan realiteetistakin ymmärtänyt niin erikoistohtoreilla pitäis olla fjörttaa tarjolla mielin määrin.

mikä pitäis olla asento tuota varten.

Jäsen @TJJ laajentanut palveluitaan kaihileikkauksiin.
- ”Jos leikataan puol silimän kaihi niin miksi tarvii peittää silmät”
-”Mistä minä tiedän, olen ortopedi..”

tumblr_p4fhz5IGud1wgegmwo1_500.gif

Eikös jossain ollut että miehen pitää suunnilleen:
- rakentaa talo
- istuttaa puu
- tehdä pari lasta
- kuolla

EIköhän jokainen mieti jossain vaiheessa oman elämänsä tarkoitusta ja mitä siitä jää, minusta jää ainakin monelle armoton vitutus joka kestää ja kestää :LOL:
Ei vaan, kyllä meistä jokaisesta jää jälki tähän maailmaan, toisista isompi kuin toisista mutta tjj:n käden jälki jää ajoittain jäljelle jopa asiakkaan krematorio keikan jälkeen.
( en räplännyt itseäni, olin kahvitauolla)

Kyllä ehdottomasti pitää myös ajaa kaivinkonetta (>9tn)
Mitens toi tummaihoisuus? Mietin vaan värisävyä notta kuinka naapuri pitäis olla jotta lasketaan?

Muuten samaa mieltä.

Erinomainen korjaus, tuon junan voisi kyllä korvata kaivinkoneella. Olette hieno mies, arvostan (y)

Edit. Tässähän meillä alkaisi olla @TJJ :lle sisältöä elämään, eikun toteuttamaan :)

Voittajien on helppo posee! Kultamitalistit kullat kaulassa; olemme ylpeitä kullistamme
2764.png
<3
2764.png
<3
2764.png
<3

Tatu Naukkarinen raitapaidasa ja Pasi Ryhänen kesämiehenä sortseisa ja mie kauhuzompina oikialla
2764.png
<3

Taustalla chiikkiposena Ville-Veikko Jokinen bossin elekeillä valokuvapommittajana
2764.png
<3

46817173_756598254699701_9005508132843028480_n.jpg

Missä on autokauppias Tiim Aappena?

Tuota kaivuria voisi tarkentaa vielä sen verran että min 20t ja tela-alustainen.

Ei kyllä oikein ole mitään listaa itsellä. Teen yleensä aikalailla sitä, mitä mieli tekee.

En oo ikinä niin tykännyt matikasta, mutta nyt odotan innolla, että pääsee oikeasti opiskeleen matikkaa. Mit vit. Aihe mistä ei voi kinata tai sisällä mielipiteitä. Kuulostaa loistavalle.

Edit, kaivurin saa tuolta listalta ruksittua, kun menee kesällä konepäiville. Ainakin Pirkkalassa pääsee hyttiin hyöriin.

Missä on autokauppias Tiim Aappena?

Kuulin juttua, että Tiim olis ollut kotopuolessa Tartossa jonkun aikaa. Kokeillu taas torimyyjän hommia, jotka meni kakstuhatta luvun alussa suomessa pieleen. Ja siinä oli se kahakka poliisin kans torilla. Youtubessa voi olla videoo.

Mutta orankimamma varmaan tietää kavereistaan paremmin.

Back
Ylös Bottom