Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"kusivehkeisiin asti", olisi kattanut yleisimmät sukupuolet.
Erittäin hyvä huomio ja toivottavasti tämä armeija-alan ammattilainen sitten myöhemmin toimintaansa reflektoidessa keksii tämänkin ilmaisun vaihtoehdon. Termi "kusivehkeet" on siitäkin hyvä, että se on mukavan epämuodollinen, tukien reippaan me-hengen syntymistä siinä missä esim. "genitaalit" olisi liian kliininen ja saattaisi kuulostaa liian autoritaariselta.
Näppäriä nämä sairaalan vaatteet. Ei ole one size fits all, vaan all sizes fits all. Eilisen ja tän päivän aikana on ollut päällä koot XS-XL
Varmaankin pesettävät vaatteet samassa paikassa kuin me ja siellä on hommat jumissa, koska täältäkin oli kellarin fasiliteetista vaatteet loppu ja jouduin sitten pukeutumaan L-koon vaatteisiin. Meinasin sujahtaa paidan kaula-aukosta sukkana ulos, mutta onneksi oli sellainen muslimimaski joka peittää kaulan ja pään kokonaan silmiä lukuunottamatta ja se sitten esti tämän luiskahtamisen.

Onkohan tämä joku yh-äitien syndrooma?

Mä olen ainakin ihan helvetin väsynyt tähän yksin puurtamiseen. Olisi niin mahtavaa antaa osa taakasta jollekin toiselle joskus.
Olkaa onnellisia te, joilla on mahdollisuus tuohon. (y)

Sitä se varmaan on.
Ei elämä keskimääräistä kamalampaa ole. Vaan just se "taakka" mitä tässä kannetaan. En lapsiani taakkana koe vaan tiettyjä muita asioita.

Ei sillä: itseäänhän tästä saa syyttää, että yksin on.

Mutta jos muutamien vuosien päästä vielä silmät liikkuu ja olen hengissä niin on ihme tapahtunut.

Ei elämä keskimääräistä kamalampaa ole. Vaan just se "taakka" mitä tässä kannetaan. En lapsiani taakkana koe vaan tiettyjä muita asioita.

.
Sama mulla, taakka ei niinkään ole lapsi, vaan monen asian summa.

Mutta positiivista; koira parantui antibioottien avulla taas tältä erää.

Positiivista on myös se, että päätin lopettaa kuntonyrkkeilyn. Kavereiden painostuksesta sinnittelin mukana, mutta sitten mietin että mitä hittoa mä yritän harrastaa liikuntamuotoa, josta en nauti? Tuo oli siis liian vaikeaa mulle usein. Jos voitaisi vaan hakata toisiamme kuntoilun merkeissä helpoilla lyönneillä, niin se olisi kivaa. Mutta lyöntisarjat meni niin vaikeaksi, että mulla meni kaikki ilo hommasta. Just kun ehdin oppia sarjan, niin vaihdettiinkin jo kuviota.

Onko kisun hyväksymä? Ettei vaan tule lattiapissoja.

Kyllä se siellä raivokkaasti tamppaili useampaan kertaan ja jotain tuotosta näytti tekevän, tilanne vaikuttaa toiveikkaalta! Hän on kyllä maailman paras kisu ja kaikki tuotokset tähän mennessä toimittanut laatikkoon. Kerran oli vaan maha vähän löysällä ja osa tuli laidan yli...

Perjantai.

15423573002943057767985330438148.webp

Onkohan tämä joku yh-äitien syndrooma?

Mä olen ainakin ihan helvetin väsynyt tähän yksin puurtamiseen. Olisi niin mahtavaa antaa osa taakasta jollekin toiselle joskus.
Olkaa onnellisia te, joilla on mahdollisuus tuohon. (y)

Sitä se varmaan on.

Ei sillä: itseäänhän tästä saa syyttää, että yksin on.

Mutta jos muutamien vuosien päästä vielä silmät liikkuu ja olen hengissä niin on ihme tapahtunut.

Mulla on joskus tuommonen fiilis, mutta en toisaalta osaisi tehdä muuten kuin kaiken itse. Ei ole minkäänlaista kokemusta siitä miten toimitaan kahden vanhemman perheessä niin ei sitä oikein osaa niin kauheasti kaivatakaan. Ajatus alkaa ehkä enemmänkin ahdistaa, että tässä olisi kaksi ihmistä arkea ja kaikkia muita juttuja pyörittämässä.

Kävin vähän pemareita kattelemassa pemarikaupassa. Vitu pienet takaronkit.

Ei pysty pistään vielä, tarttee kuitenkin saada koko kalusto aina liikekannalle, eli hyökkäysvaunut yms.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfedd964-7bef-459a-be85-97e50e78f177

"Kaikki eivät ole joulurekasta ilahtuneet. Coca-Cola on joutunut kutistamaan joulurekkansa kiertuetta Britanniassa ankaran vastustuksen vuoksi, kertovat Guardian-lehti ja Metro UK.Limonadiyhtiön rekka-autoa vastaan ovat protestoineet niin paikalliset viranomaiset kuin tavalliset kansalaisetkin. Syynä on ilmaisten sokerijuomien jakaminen."

Taidan hakea ilmaisen juotavan.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005901677.html?ref=rss

”Viinaton viina” tulee Alkoihin – maistoimme sitä ja kysyimme baarimestarilta, onko tuotteessa mitään järkeä

Nyt kuntit ryyppäämään alkoholitonta viinaa. Miksei tätä aiemmin ole keksitty? Moni avioliitto olisi säilynyt ja moni äpärä jäänyt syntymättä. Jopa @FantaZero seksikokeilujen määrä olisi pienempi ja vielä löytyisi uutta, johon himonsa purkaa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfedd964-7bef-459a-be85-97e50e78f177

"Kaikki eivät ole joulurekasta ilahtuneet. Coca-Cola on joutunut kutistamaan joulurekkansa kiertuetta Britanniassa ankaran vastustuksen vuoksi, kertovat Guardian-lehti ja Metro UK.Limonadiyhtiön rekka-autoa vastaan ovat protestoineet niin paikalliset viranomaiset kuin tavalliset kansalaisetkin. Syynä on ilmaisten sokerijuomien jakaminen."

Taidan hakea ilmaisen juotavan.

Niin. Onhan se terveellisempää maksaa ihan itse niistä kaupasta ostetuista sokerista jouluherkuista.

Minulla tosin aina Pepsimaxi.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005901677.html?ref=rss

Nyt kuntit ryyppäämään alkoholitonta viinaa. Miksei tätä aiemmin ole keksitty? Moni avioliitto olisi säilynyt ja moni äpärä jäänyt syntymättä. Jopa @FantaZero seksikokeilujen määrä olisi pienempi ja vielä löytyisi uutta, johon himonsa purkaa.
Onkohan tämä nimimerkki @FantaZero taas yksi Judohemmon aliaksista. Niinkuin oli se kisumisukin tjsp.

Eihän tuommoista hahmoa voi olla olemassa.

Positiivista on myös se, että päätin lopettaa kuntonyrkkeilyn. Kavereiden painostuksesta sinnittelin mukana, mutta sitten mietin että mitä hittoa mä yritän harrastaa liikuntamuotoa, josta en nauti? Tuo oli siis liian vaikeaa mulle usein. Jos voitaisi vaan hakata toisiamme kuntoilun merkeissä helpoilla lyönneillä, niin se olisi kivaa. Mutta lyöntisarjat meni niin vaikeaksi, että mulla meni kaikki ilo hommasta. Just kun ehdin oppia sarjan, niin vaihdettiinkin jo kuviota.

Joo sitä huomaa että ei sitä liikunnan iloa edes saa jos laji ei miellytä, enemmän siitä vaan tulee pakkopullaa ja stressaa sen sijaan että sen pitäisi miellyttää.

Sama kävi itselläni kuntosalilla, että se salilla käynti alkoi vaan tuntua vastenmieliseltä ja puuduttavalta ettei siitä saanu iloa. Nyt oon innostunut krav magasta, toki olen miettinyt jotain lajia tukevaa treeniä sais vähän voimaa itselleen mutta ei sitten taas toki viitsi itseään treenata uuvuksiin.

Back
Ylös Bottom