Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helevetin hienoja muistoja rovalta täällä!
Viikko täys tymä päällä. Kone ei lentänyt metriäkään.

Mieleeni jäi sieltä varusmiehenä surullisen näköiset sotilaspoliisit tiesululta, kun kypärän nokasta valuu vettä. Itse taas palaan huoltsikalta autolla juoden kahvia paffimukista. Säästin kylläkin heidän yöllistä vaivaansa, eli kiertävää kipinää sähköistäessäni pj-telttamme ja virittämällä sinne pari 3 kW lämmitintä.

Oli kyllä helvetin tylsä viikko. Onneksi osaan nukkua ajankuluksi.

Alappa samalla mun taloyhtiöön pj:ks. Voit valita pestin alkavaks maalis-kesäkuussa. Järkkään kyllä asiat niin, että onnaa.

Mä en niinkään ole (puheen)johtajattyyppiä. Mielummin huutelen hallituksesta.

Riittää, että olet tyyppi. Se riittää.

Jokos h elistön elämässä sujuu paremmin? Vai ressaako elämä?
Kiitos kysymästä.

En osaa edes vastata.
Niin paljon on mietittävää elämässä, että joskus tuntuu että lyyhistyn.
Mutta ehkä mä vaan olen herkkänahkainen.

Olipa niin kulli työvuoro että voi muna. Oon niin valmis viikonloppuun.. sen tiellä ei ole enää kuin huominen iltahuki ja la aamuvuoro. Rahalaitos-mainoksen nainen telkkarissa onneksi vähän lämmitti mieltäni. No huomenna helpottaa kun tulee jäkpotista jäkpotti.

Scannersia katson. On se jännä leffa. Julkaistu 1981. Vuoden minua nuorempi, eli lähes vasta teini-ikäinen vekkuli.

tumblr_ocolotHin91vtclllo1_250.gif

Kyllä tekee poikaa aamu-uinti. Työtkin sujuu kun uinti + venyttely herättää kunnolla.

Mutta mitä vittua ihmiset taas. Oli niin paljon väkee ettei pystyny kunnolla uimaa. Radassa on kyltti "nopeat uimarit". Niin joku äijä ui niin helvetisti kroolia. Kädet kävi ja jalat sotki. Mutta ei liikkunut mihinkään. Tulin yhden altaanmitan sen perässä kelluen. Vittu kelluen. Liikuttamatta evääkään. Olisin voinut varmaan kellua sen ohi kun meni luempaa siten. Mut ei päässy ohi kun oli niin paljon väkee altaas. Vitutti niin, että lähdin altaan reunalle venyttelemään.

Kiitos kysymästä.

En osaa edes vastata.
Niin paljon on mietittävää elämässä, että joskus tuntuu että lyyhistyn.
Mutta ehkä mä vaan olen herkkänahkainen.
Onkohan tämä joku yh-äitien syndrooma?

Mä olen ainakin ihan helvetin väsynyt tähän yksin puurtamiseen. Olisi niin mahtavaa antaa osa taakasta jollekin toiselle joskus.
Olkaa onnellisia te, joilla on mahdollisuus tuohon. (y)

Back
Ylös Bottom