BB PRO Sami Jaukkuri

Seuraavat jotka valittaa moderoinnista. Se on sitten banni. Keskittykää Samiin, ei siihen miten on hienoa miten negatiivinen sitä ja negatiivinen tätä. On se perkele kun eka joudutaan alkaan kytkee negatiivista paskaa pois ja sitten alkaa kiertäen muille vittuilu miten hienosti joku ottaa negan vastaan. Nyt oikeesti. Turpa kii jos ei ole asiaa joka liittyy tähän ketjuun.

Ja ai että miten tekee mieli vastata, ÄLÄ VASTAA TÄHÄN. Lennät ulos heti. Mä toistan. Älä jumalauta vastaa tähän.

Seuraavat jotka valittaa moderoinnista. Se on sitten banni. Keskittykää Samiin, ei siihen miten on hienoa miten negatiivinen sitä ja negatiivinen tätä. On se perkele kun eka joudutaan alkaan kytkee negatiivista paskaa pois ja sitten alkaa kiertäen muille vittuilu miten hienosti joku ottaa negan vastaan. Nyt oikeesti. Turpa kii jos ei ole asiaa joka liittyy tähän ketjuun.

Ja ai että miten tekee mieli vastata, ÄLÄ VASTAA TÄHÄN. Lennät ulos heti. Mä toistan. Älä jumalauta vastaa tähän.
Mitä täällä tapahtuu?

Kunto on kyllä kova, todella kireä ja painettakin löytyy hyvin. Tuo keskivartalo harmillisen leveä, tämä ei ole nyt mitään negaamista, se vain on. Noissa sivuposeissa ihan hurjan kova (y)
Sihvosen jälkeen jokaisen keskivartalo näyttää nykyään leveältä

Nimenomaan.

Onko Samilla muuten treenivihko käytössä, seurailetko treenipainoja ja pyritkö niitä kasvattamaan? Mitä jumppavideoita sulta nähnyt niin raskasta perustreeniä näkyy olevan aika pitkälti.
Joo, käytän reenivihkoa apuna. Reenit pyrin perustamaan nousujohteisuuteen, eli joko kuormaa tai toistomääriä pyritään joka reenissä nostamaan ja siihenhän auttaa, kun tietää miten viimeksi mennyt. Reenaan samalla ohjelmalla 3-6vkoa, minkä aikana pyrin saamaan tehtyä kyseisten liikkeiden kohdalla niin kovan progression aikaan, että tulee seinä vastaan, eikä nousujohteisuus ole enää mahdollista. Sit vaihdetaan ohjelmaa ja sama sou.

Reenien perustana toimii ja on aina toiminut juuri raskas perustreeni. Lisänä sit oon ottanu erinlaisia erikoistekniikoita, mitkä tukee tätä systeemiä jollain tavalla. Esimerkiksi tänään tein selkäreenissä yhtenä liikkeenä tuettua kahden käden käsipainosoutua ylihitaalla negatiivisella ja supistuksella, mutta toistot oli vain 4-6, jolloin kuormaa pystyi silti käyttämään jonkin verran.

Oli muuten samalla viimeinen ns. normaali reenipäivä. Huomenna ois lepopäivä ja maanantaina alkaa viimeistelyt PCA MM-kisoihin.

Harvemmin sitä _oikeasti_ kenenkään menestyksestä osaa olla vilpittömästi onnellinen, mutta Samin puolesta kyllä ei voi muuta sanoa kun että perkele mie oon onnellinen. Niin oikeaan osoitteeseen meni varmasti tuo voitto kuin olla ja voi. Sami tyyppinä niin symppis ja panostaa tähän lajiin kaikkensa ja vihdoin saa sitä arvostusta mitä ansaitsee. ONNEA Sami! Nyt se viimenen askel tälle vuotta vielä ja sitten perheen pariin ja tulevaisuus on vain avoinna!

Kisat jatkuu PCA:n pro puolella.

03792C8F-C5B6-44F0-88A4-58F944AFFF9E.webp

Pakko kompata Pekan kirjoitusta! Ei voi kun tuulettaa kotona
Nythän Samilla perään vielä ilmeisesti pca pro-kilpailu jossa mm Ronny Rockel myös line upissa.

Back
Ylös Bottom