Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos olen paskonut tänään tarpeeksi, niin huomenna, ehkä, alle 74kg. Ensi kertaa sitten viime joulukuun.

Pitikin ihan laskea montako salikeikkaa tullut heitettyä, 127 plus parit kisat päälle tänä vuonna. Ja pari tuntia kerrallaanhan sitä aina uppoaa, ei tässä muuta elämää tarvii.

Mukava kyllä kun on pitänyt safkailun järkevänä ja treenit todella kovina, niin paino on pysynyt melkein samassa ~90kg kokoajan mutta tänäänkin illasta massu oli pieni ja runko vaan lihaisampi. Paini, thainyrkkeily ja puntti on kyllä aika kova yhdistelmä hyvään kondikseen, ja paremmaksi vaan menee. Päivystysvuorokin meni ihan näpsäkästi. Huomenna kun kärsis vielä yhden iltavuoron niin pääsis bodailee ja lenkille. Ja ehkä, hyvällä tuurilla, kikkelöimään vaimoa.

muistakaa
19939177.gif

On kiva kun selänrevähdys yms parantunut sitä tahtia kuin arvioin. Suht koht normaalia elämää pystynyt jo viettämään. Ja toi on off kuume plus köhä kku tästä menis niin vois ruveta taas jumppaamaan aktiivisesti. Myös painojen kera jälleen.

Tällä vuodella reenejä karkeesti arvioiden 50-60. Nyt 2kk luokkaa ilman, koska olkapää.

Mutta itelle toi punttailu on nykyään vaan semmosta totaalirapistumisen ehkäisemistä ilman tavoitteita. Ei sillä niin väliä ja senkin ajan voi käyttää järkevämmin, esim.rullaluistellen, mettässä samoillen tai ihan vaan venytellen kikulia.

Tänä vuonna salitreenejä ei ole ollu mitenkään erikoisen paljoa, mutta liikuntakertoja muuten pitkälti 6pv/viikko. Ja näytän paskemmalta kuin koskaan, ja varmaan kuntokin rapistunut.

Pahinta kuitenkin se, että olen taas onnistunut tuhoamaan vatsan toiminnan täysin. Olis pakko taas vetää muutaman viikon pätkä kaurapuuro-mustikka-riisi-linjalla, ilman (liikaa) sokeria ja monia muitakaan hyviä juttuja. Mun pitää hedelmistäkin jättää parhaat eli sitrushedelmät pois, samoin omenat...ja about kaikki muutkin jutut mistä pidän. :unsure:

Back
Ylös Bottom