Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis ollu jos Omar-munkista olisi kysymys.
Varatkaa riittävästi juotavaa, nopeeta hiilaria ja kitkaa vähentäviä aineita.Ostin kotimatkalla sen kermamunkin, kyllä tuli huijattu olo! Ei se mössö sisällä ollut kermaa nähnytkään. Se ei ollut edes sellaista purkkipursotuskermaa, vaan jotain mautonta kirkkaanvalkoista höttöä. Onneksi ostin karkkipussin lisäksi, niin tuli hyvä mieli.
Yritetään miehen kanssa päättää, että mennäänkö huomenna leffaan katsomaan Blackkklansman, vai jäädäänkö kotiin.
Tarpeelliset taustatiedot; emme ole nähneet toisiamme pariin-kolmeen viikkoon, kerrankin täällä ei olisi yhtään lasta paikalla, ja joudumme sanomaan hyvästit taas heti la-aamuna. Mitä te tekisitte? Kuinka käyttäisitte nuo arvokkaat 12h?
Halajamme.
Puo aukiset ja muut roskaihmiset ostakaa samsunkin halpismalleja. (Ei 1300€ maksavaa Note 9:ä).
Ei siinä tarvii olla muuta lisävarustetta kuin Pussymagnet.Samsunki on sekin hyvä. Itselläni Huawei honor 8 lite, hyvin toiminut sillä soittaa, lähettää viestejä, käyttää spostia, muutamia sovelluksia jne jne. Kestänyt hyvin vaikka pudonnutkin muutamia kertoja.
Kyllä 1600 puhelimessa pitäis ainakin olla jotakin ekstra ominaisuuksia vatupassista, vasaraan ja iskun kestävä. Todennäköisesti hajoaa pillun päreiksi kuten tyypillisesti kännykän pudottua.
Ihana suhde jos näkeminen on parin-kolmen viikon välein. Tai mulle olisi.Ostin kotimatkalla sen kermamunkin, kyllä tuli huijattu olo! Ei se mössö sisällä ollut kermaa nähnytkään. Se ei ollut edes sellaista purkkipursotuskermaa, vaan jotain mautonta kirkkaanvalkoista höttöä. Onneksi ostin karkkipussin lisäksi, niin tuli hyvä mieli.
Yritetään miehen kanssa päättää, että mennäänkö huomenna leffaan katsomaan Blackkklansman, vai jäädäänkö kotiin.
Tarpeelliset taustatiedot; emme ole nähneet toisiamme pariin-kolmeen viikkoon, kerrankin täällä ei olisi yhtään lasta paikalla, ja joudumme sanomaan hyvästit taas heti la-aamuna. Mitä te tekisitte? Kuinka käyttäisitte nuo arvokkaat 12h?
Kuinka käyttäisitte nuo arvokkaat 12h
Vois olla kollega.
Sadas punttisalikäynti tänä vuonn
Mä olen sellanen touhottaja, että jos tämä jollekin sopii niin varmaan juuri minulle. Mutta varsinkin kun illat pimenee ja kylmenee, ja tulee enemmän vietettyä aikaa sisätiloissa, niin kyllä sitä usein miettii, että voisihan sitä useamminkin siemailla glögiä miehen kainalossa mukavia jutellen.Ihana suhde jos näkeminen on parin-kolmen viikon välein. Tai mulle olisi.
Mutta jos noista pitäisi valita niin olisin kotona.
"Mitä mä Malagas. Viihdyn hiton hyvin himas."

Sadas punttisalikäynti
satakaks