Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja jos paikataan niin se paikkakohta hiertää kuukauden vaikka kuinka pyytää tasoittamaan.
Jep, mulla oli paikka irronnut ja sitä alkoivat tuossa sitte ronkkia. Kysyi pari kertaa että miltä nyt tuntuu, mutta eipä siinä kauhean hyvää kuvaa saanut kun puudutuksesta poski turtana ja kaiken maailman härvelit suussa. Aina sen tajuaa vasta liian myöhään, että aivan paskaltahan tämä vieläkin tuntuu. :LOL:

Kävin alan liikkeissä.

20180913_120359.webp

Ollaan nyt gingerin kanssa molemmat sonyn tyttöjä.

Jos vetäisi vähän erilaisen lauantain: päivällä habitareen ja illalla 69:in keikalle.

Paitsi että eihän mulla ole mitään hajua IG:n tai Spotifyn salasanoista, kun luuri vaihtuu niin niihin pitänee kirjautua uudelleen.

Missä atk-tuki?

e: Muistin ig salasanan toisella yrityksellä hehe

Viimeksi muokattu:
Mua himottaa ihan joka aamu tuossa lähikaupassa sellainen puikulan muotoinen berliininmunkkimainen munkki, joka on halkaistu ja sisälle pursotettu paksusti kermavaahtoa.
Harvoin näin himoitsen mitään pullajuttuja.

Paitsi että eihän mulla ole mitään hajua IG:n tai Spotifyn salasanoista, kun luuri vaihtuu niin niihin pitänee kirjautua uudelleen.

Missä atk-tuki?

e: Muistin ig salasanan toisella yrityksellä hehe

Tästä tulikin mieleen, että pitää tsekkaa ig:stä paikka Pori. Ja sen jälkeen #peppu. Joskus löytyy ihan vedettäviä kuvia. Harvemmin tosin. Jos juuri koskaankaan.

Irma ei ole ollut mummoja kamppailemassa kun turmavuorossa ei ole oikein tekemistä.

katso liitettä 150674

Joo emmä ny oo ehtiny töiden takia. Jos olis vielä saikulla niin olis aikaa tehä tihutöitä.

E. Mutta tänään on ohjelmassa hotjoogaa ja olen ollut vähän tapaturma-altis tänään, että eihän sitä tiedä löydänkö itseni sieltä teiltä.

Berliininmunkki oli vakio-ostos pikkukoululaisena perjantaisin.

Se oli aikaa ennen kolesterolin keksimistä. Leivälle sai laittaa tuhdin voikerroksen eikä maitokaan ollut rasvatonta luirua.

Uusin iphoneko 1600 € helvetti soikoon, kertokaas ny apple fanit että halajatteko tuota uusinta mallia? Mitä kaikkee sillä voi tehdä ku noin hintava?

Tänään on kiire päivä nyt nyssen matkassa, illalla voi ehkä uskaltaa mennä treeneihin onhan tässä oltu töissäkin flunssan jälkeen vaikka vähän tuntuu jälki oireet vieläkin painavan päätä särkee jne.

Uusin iphoneko 1600 €

nuo otsikot on vähä sama, kun olisi "uusi mercedes-benz 500 000€!"

jätetään kertomatta, että se on se kallein malli, 50tk eurollakinkin saa

ainut ostettava malli on noista uusista xs, muut on aivan liian isoja

Olipas yllättävän nopea kuntosalijuNppa. #ajankuluksi

Pena 95kg x 9 :unsure:
Hauviskääntö suoralla tankolla 45kg x 9 :unsure:

Back
Ylös Bottom