Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin kotimatkalla sen kermamunkin, kyllä tuli huijattu olo! Ei se mössö sisällä ollut kermaa nähnytkään. Se ei ollut edes sellaista purkkipursotuskermaa, vaan jotain mautonta kirkkaanvalkoista höttöä. Onneksi ostin karkkipussin lisäksi, niin tuli hyvä mieli.

Yritetään miehen kanssa päättää, että mennäänkö huomenna leffaan katsomaan Blackkklansman, vai jäädäänkö kotiin.
Tarpeelliset taustatiedot; emme ole nähneet toisiamme pariin-kolmeen viikkoon, kerrankin täällä ei olisi yhtään lasta paikalla, ja joudumme sanomaan hyvästit taas heti la-aamuna. Mitä te tekisitte? Kuinka käyttäisitte nuo arvokkaat 12h?

Ostin kotimatkalla sen kermamunkin, kyllä tuli huijattu olo! Ei se mössö sisällä ollut kermaa nähnytkään. Se ei ollut edes sellaista purkkipursotuskermaa, vaan jotain mautonta kirkkaanvalkoista höttöä. Onneksi ostin karkkipussin lisäksi, niin tuli hyvä mieli.

Yritetään miehen kanssa päättää, että mennäänkö huomenna leffaan katsomaan Blackkklansman, vai jäädäänkö kotiin.
Tarpeelliset taustatiedot; emme ole nähneet toisiamme pariin-kolmeen viikkoon, kerrankin täällä ei olisi yhtään lasta paikalla, ja joudumme sanomaan hyvästit taas heti la-aamuna. Mitä te tekisitte? Kuinka käyttäisitte nuo arvokkaat 12h?
Varatkaa riittävästi juotavaa, nopeeta hiilaria ja kitkaa vähentäviä aineita.

E. Ja kahvia.

Halajamme.
Puo aukiset ja muut roskaihmiset ostakaa samsunkin halpismalleja. (Ei 1300€ maksavaa Note 9:ä).

Samsunki on sekin hyvä. Itselläni Huawei honor 8 lite, hyvin toiminut sillä soittaa, lähettää viestejä, käyttää spostia, muutamia sovelluksia jne jne. Kestänyt hyvin vaikka pudonnutkin muutamia kertoja.

Kyllä 1600 puhelimessa pitäis ainakin olla jotakin ekstra ominaisuuksia vatupassista, vasaraan ja iskun kestävä. Todennäköisesti hajoaa pillun päreiksi kuten tyypillisesti kännykän pudottua.

Samsunki on sekin hyvä. Itselläni Huawei honor 8 lite, hyvin toiminut sillä soittaa, lähettää viestejä, käyttää spostia, muutamia sovelluksia jne jne. Kestänyt hyvin vaikka pudonnutkin muutamia kertoja.

Kyllä 1600 puhelimessa pitäis ainakin olla jotakin ekstra ominaisuuksia vatupassista, vasaraan ja iskun kestävä. Todennäköisesti hajoaa pillun päreiksi kuten tyypillisesti kännykän pudottua.
Ei siinä tarvii olla muuta lisävarustetta kuin Pussymagnet.

Ihana suhde jos näkeminen on parin-kolmen viikon välein. Tai mulle olisi. :whistle:

Mutta jos noista pitäisi valita niin olisin kotona.
"Mitä mä Malagas. Viihdyn hiton hyvin himas."

Vois olla kollega.

Berliininmunkit on nyt jäänyt vähemmälle, kun inttiaikoina söin niitä välillä aamupalaksi kolme kappaletta ja puolikas litra pepsi maxia. Aina sama homma, kuulosti hyvälle ja halvalla sai. Sitten koitettiin paikata huonoa oloa höyrymakkaralla heti perään. Toimivaa.

Loppuajoista siirryinkin sitten ihan pelkkään teehen.

Vetelin höyräreitäkin sen verran, että kyllästyin ensin sinappiin, sitten ketsuppiin ja loppuvaiheissa meni makkuran kans jotain kebabsoosia.

Sadas punttisalikäynti tänä vuonna ja tuli niin vaffa olo kun paljon kevyemmät naisihmiset veteli pitkää sarjaa suunnilleen samoilla painoilla, millä itse sai muutaman hassun toiston.

Mistä niitä munkkeja saa tähän hätään? Ja kaljaa? Ja siipiä?

Kuinka vähän voikaan vituttaa? Yllättävä olotila.

Ihana suhde jos näkeminen on parin-kolmen viikon välein. Tai mulle olisi. :whistle:

Mutta jos noista pitäisi valita niin olisin kotona.
"Mitä mä Malagas. Viihdyn hiton hyvin himas."
Mä olen sellanen touhottaja, että jos tämä jollekin sopii niin varmaan juuri minulle. Mutta varsinkin kun illat pimenee ja kylmenee, ja tulee enemmän vietettyä aikaa sisätiloissa, niin kyllä sitä usein miettii, että voisihan sitä useamminkin siemailla glögiä miehen kainalossa mukavia jutellen.

4 vuoden aikana ollaan päästy leffaan tasan kerran, juuri siksi, että se kotona möllöttäminen tuntuu aina vaan voittavan. Sekin on niin harvinaista herkkua. Mutta tuo leffa haluttais kyllä molemmat nähdä, joten mä nyt ainaki varasin liput huomiselle. Oli muitakin hyvältä vaikuttavia leffoja mitä haluaisin nähdä. Nimiä en muista, mutta sen muistan että toisessa oli MARK WAHLBERG ja toisessa CHARLIE HUNNAM. Tämä on nyt sitä muiden miesten "kuolaamista", joka meidän suhteessa sallitaan. :hyper:

Toista päivää särkee poskea ja päätä, päivällä alkoi sitten meni ohi ja nyt kun meinasin lähteä treeneihin alkoi taas vimmaton pääkipu, mikä vittu nyt taas pitää vaivata, aftakin ollut kohta jo viikon suussa.

Taidan mennä nukkumaan.

Back
Ylös Bottom