Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla loppui perinteinen salitreeni jostain syystä kuin seinään, ei vaan innosta.
Toisaalta toiminnallista treeniä on nyt tullut tehtyä senkin edestä ja kun ensi kuussa työ rauhoittuu niin pitänee koittaa rakentaa jonkinlainen järkevä treenirunko noille vapaille painoille.
Onhan ne erilaiset laitteet mm. taljat ja prässit tosi kätsiä mutta kun ei vaan enää huvita.

Kusen pidemmälle. Vuonna -90 (tai -94, en ole varma) sijoitin viisinumeroisen summan Olavi Räsäsiin, edelleen pörisee kuin uutena.
Jätkä on Olawi-miehiä.

Omat OR:t on muistaakseni vuodelta 2005, hintaa en muista mutta ne oli silloisen malliston kalleimmat tai toiseksi kalleimmat.
Hukkaan ei sekään sijoitus mennyt.

Voihan juku kun minua kiihottaa esim. tällainen lasinen seinä ja liukuovi:

lasiliukuovi_ja_lasisein_easyslide_fs_sisusta_lasilla_oy.jpg

Olen aivan innosta pinkeänä, kun uudessa asunnossa on pieni tila, johon tuollaisen saanee viriteltyä erottamaan sen mulle työtilaksi. Tässä nimittäin jokunen aika sitten suivaantuneena kissankarvaan, paskanhajuun ym. aloin fantasioida että seuraavassa asunnossa voisi olla miehen man caven tyyliin mulle Temple of the Goddess, johon saan kaikkia kivoja omia juttujani, mutta johon on pääsy täysin kielletty kissoilta, lapsilta ja miehiltäkin ainakin vaatteet päällä, ja jossa ei haise kenenkään muun paska kuin omani.

E. Ettei kukaan käsittäisi väärin, lapsilta ja kissoilta on pääsy kielletty myös vaatteet päällä.

Sirpaleet tuovat onnea...kai.
Onhan lasi heikompi materiaali, mutta ei ole tapana onneksi heitellä huonekaluja tms. oviin ja seiniin tai esim. juosta niitä päin. Meillä on töissä koko talossa lasiseinät- ja ovet ja aika kovaa niihin saa päräyttää että hajoaisivat.

Kieltämättä tuo olisi hyvä ratkaisu meikäläisellekkin. Vielä kun pistäisi oven liukumaan seinän sisään.

Onhan lasi heikompi materiaali, mutta ei ole tapana onneksi heitellä huonekaluja tms. oviin ja seiniin tai esim. juosta niitä päin. Meillä on töissä koko talossa lasiseinät- ja ovet ja aika kovaa niihin saa päräyttää että hajoaisivat.

Eikös ne karkaistua lasia yleensä ole onneks, ei leviä ku jokisen eväät jos hajoaa vaan tulee sellanen särö.

Jeb, karkaistu hajoaa nätisti. Oon nähnyt, kun savunharmaa saunanovi nostetaan päistä ja se hajoaa pillun päreiksi.

Onneksi ei oma.

Verottaja muistutteli taas.

Niin minuakin: "Kun viimeinen vuotuinen laskelmat niiden vero-toiminnan olemme päättäneet, että olet oikeutettu saamaan veronpalautus € 244,79. Täytä veronpalautuksen pyynnön"

Täytin tietysti lomakkeen heti, tuolla summallahan saa vaikka kymmenen lavaa kaljaa.

Tällä viikolla on muuten ihmiskoe menossa: lauantaina pitäisi yrittää vähän hölkätä lappu rinnassa ja kun valmistautuminen on kiireen ja väsymyksen keskellä ollut sekä riittämätöntä että luokatonta eikä kunto riitä mihinkään, niin päätin kokeeksi hiilaritankata suoritukseen ihan helvetin perusteellisesti vetämällä tässä viikon mittaan sellaisen määrän lakusekoitusta ja jäätelöä, että vastaavaa sokerimäärää on kokeiltu viimeksi joskus tenavana, kun pääsi säästöjen kanssa ruotsinlaivan taxfree-karkkikauppaan.

Back
Ylös Bottom