Oon seurannut tätä keskustelua nyt sivusta jonkin aikaa ja aattelin tulla tänne kertomaan, et miten hommat oikeasti on...
Niin kuin joskus kirjoitin niin Conorilla tuntuu usko hieman loppuvan, kun väsyy ja omiin kolisee. Hän on myös itse tästä maininnut. Siksi luulen, että yksi syy miksi Conor ei tee nyt pressiä on juurikin tuo, että se on kaikki pois treeneistä ja otteluun keskittymisestä. Uskon, että nyt tehdään asiat viimosen päälle, jotta ottelupäivänä ei mieleen tule yhtäkään asiaa jonka olisi voinut tehdä paremmin. Sellainen kun tuppaa syömään uskoa, varsinkin kun on tällainen vastus kyseessä kuin Kebab. Kirjoitin muutamia sivuja taaksepäin, että Khabib on Conorille se kaikkein pahin match up, mutta olen alkanut hieman kyseenalaistamaan tuota ajatusta.
Uskon, että Conor tulee yllättämään monet sillä, että Khabibilla tulee olemaan täysi työ saada Conor mattoon ja vaikka saisikin, niin Conor handlaa hyvin sen pelin. Uskon myös, että Conorin kunto tulee olemaan raudanluja tässä ottelussa. Nyt on jätetty onneksi se saatanan sirkus pois, eikä sillä suunsoitolla ja niillä ennustuksilla kasata itselle turhia paineita. Luulen, että tuo on yksi syy uskon loppumiseen, kun olet viikkotolkulla uhonnut lyöväsi vastustajan pihalle ekassa erässä ja se vastus seisoo edelleen sun edessäs ja tappelee kovaa vastaan vaikka eriä on mennyt jo monta, niin kyllä se varmasti vaikuttaa.
En yhtään ihmettelisi, että tästä tulisi aika samantyylinen ottelu kuin Conor vs Eddie. Tuossa joku kirjoitti aikaisemmin (josta sai kuittailua), että Khabibin pitäisi laittaa leuka rintaan, suojaus ylös ja rynniä Conor kiinni. Vähän samat ajatukset itsellenikin tulee mieleen, koska karatehippaa Khabib ei voi missään nimessä lähteä Conorin kanssa harrastamaan. Enkä usko, että Khabib pystyy hyväliikkeistä Conoria viemään mattoon shoottaamallakaan eikä muutenkaan jallittamaan. Khabib on valovuoden Conoria jäljessä pystyottelussa, joten hänet pitää yrittää voittaa muilla kuin teknisillä avuilla. Khabibin pitää käyttää kovuuttaan hyväksi ja koittaa pitää armotonta prässiä yllä ja otella vähän samankaltainen (taktiikaltaan) matsi kuin esim. Klitschko vs Purrity. Kovaa painetta luoden yrittää saada Conor väsymään ja tarkoin varjella leukaansa. Sitten viedä matsi mattoon retuuttaa väsynyttä Conoria. Ei mikään helppo homma. Siksi uskonkin, että Conor vie tämän ottelun.
Itse olen aatellut ottavani tuon Viaplay-tarinan. Kyllä sen rahan voi tyhmemminkin käyttää. Aina valitetaan, kun ei ole mitään palveluja ja sitten kun on, niin valitetaan kun se maksaa. Sen jälkeen ollaan innoissaan kun tulee kilpailua markkinoille ja saadaan hinnat poljettua alas ja sitten surkutellaan, kun bisnes ei ole kannattavaa ja firmat ovat konkurssissa. Sitten ollaankin taas siinä pisteessä, että ei ole palveluja.