Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Aiemmin käytin palkkaria ainakin 10 vuotta, koska muutkin teki niin. Sitten viisastuin ja aloin syömään ruokaa treenin jälkeen. En näe yhtään syytä miksi käyttäisin enää palkkareita. Yhtä järjettöminä pidän treenin aikana juotavia litkuja. Ruoka kunniaan ja hifistelyt pois,niin alkaa tulosta tulla ja rahaa säästyä.

Aiemmin käytin palkkaria ainakin 10 vuotta, koska muutkin teki niin. Sitten viisastuin ja aloin syömään ruokaa treenin jälkeen. En näe yhtään syytä miksi käyttäisin enää palkkareita. Yhtä järjettöminä pidän treenin aikana juotavia litkuja. Ruoka kunniaan ja hifistelyt pois,niin alkaa tulosta tulla ja rahaa säästyä.
Sama homma. Joskus tullu hifisteltyä litkuilla ja ei siinä kevene kuin lompakko.

Itse olen litkumies, käytännössä vaan treenit kulkee paremmin kun tyhjä maha tai riittävästi aikaa edellisesta ateriasta. Intra treenin aikana ja heti suihkun jälkeen oikeaa ruokaa.

30g eaa + 80g osmo maksaa ~22e/kuukausi jos treeni joka toinen päivä, ei siitä konkurssia tee.

Mistä te oikeen otatte proteiinit ruuassa jos hera tulee tuota kalliimmaks? :LOL: Mistään lihasta ei ainakaan halvemmalla saa.

Mä käytän palkkaria ihan sen käytännöllisyyden takia. Usein en viitti syödä heti treenin jälkeen, koska se ruoka on tällä hetkellä mun päivän viimeinen ateria niin venytän sit ainakin johonki 20:00 asti. Tuon takia on helppo napata vaan palkkari heti treenin jälkeen.

Eiks palkkari ole ruokaa? Samaa paskaa se on kun raejuusto..näin niinkuin kärjistettynä. Mikä on "oikeaa ruokaa"? Sekö ettei sitä ole kuivattu? Missä muodossa ostatte riisinne kaupasta?

Ite en normaalisti käytä koskaan palkkareita koska mulla on heti treenin jälkeen yleensä todella nälkä. Mulla tuskin niin hyvin on asiat että herassa ois suurin pullonkaula ja veikkaan ettei monella muullakaan.

Tällä hetkellä on kuitenki niin korkeaproteiininen dieetti menossa että oon katsonu rahaa ja hermoja säästävänä vetää osan jauheena, tästä syystä tällä hetkellä kulkee herasheikki salilla.

Ihan ruokaahan nuokin ovat toki kallista sellaista verrattuna siihen että teet kunnon ruokaa isomman satsin halvemmalla.
Miten saat noista kalliitta? Esim Fastin verkkokaupassa näkyy ole Mucle+ -palautumisjuoma kaupan hintaan 1,08 euroa annokselta. Tuolla budjetilla ei ihan hirveästi kokkailla.

Miten saat noista kalliitta? Esim Fastin verkkokaupassa näkyy ole Mucle+ -palautumisjuoma kaupan hintaan 1,08 euroa annokselta. Tuolla budjetilla ei ihan hirveästi kokkailla.

HUH miten kallista!

Perusheraa saa 0,3 eur /25g. Sillä hinnalla saa nuuhkaista kana pakettia.

HUH miten kallista!

Perusheraa saa 0,3 eur /25g. Sillä hinnalla saa nuuhkaista kana pakettia.

kaurahiutaleita saa 70 sentillä kilon. Maitorahkaakin saa alta eurolla 250 g, kananmunat 10 kpl on about 1,60 e. Kilo kanan koipireisiä alta 2 e.

Ja aloittajalla oli herasta vatsavaivoja...silti pieruhera iskee kuin miljoona volttia ketjuun.
Juurikin näin. Välillä jää se viestin alkuperäinen tarkoitus/kysymys unholaan.

Eiks palkkari ole ruokaa? Samaa paskaa se on kun raejuusto..näin niinkuin kärjistettynä. Mikä on "oikeaa ruokaa"? Sekö ettei sitä ole kuivattu? Missä muodossa ostatte riisinne kaupasta?
No ei se kyllä ole. Lisäravinne/korvike ja ruoka on eri asia. Vai syötkö kaikki ruokasi veteen sekoitettuna ja sheikerillä kurkkuun?

Juurikin näin. Välillä jää se viestin alkuperäinen tarkoitus/kysymys unholaan.

No ei se kyllä ole. Lisäravinne/korvike ja ruoka on eri asia. Vai syötkö kaikki ruokasi veteen sekoitettuna ja sheikerillä kurkkuun?
Ihan samaan kategoriaan tuo menee ravinneköyhyyden puolesta kuin esimerkiksi monien suosimat maitorahkat tai raejuustot. Pieninä määrinä noi menee ihan hyvin, mutta ei nyt tietenkään koko proteiininsaantia noihin kannata turvata.

kaurahiutaleita saa 70 sentillä kilon. Maitorahkaakin saa alta eurolla 250 g, kananmunat 10 kpl on about 1,60 e. Kilo kanan koipireisiä alta 2 e.
Eli kun hakee kaupasta halvimpia tehotuotettuja eläinproteiineja, niin saattaa säästää jopa muutaman sentin. Rahkaa ja banaani, yhdistelmä jota olen itse toisina kausina pukkarissa nassutanut, maksaa jo sitten saman euron, kuin jo osittain hifistelyn puolelle menevä palkkarikin. Edelleenkää en löydä eroa kustannuksissa.

Itse kysymykseen vastaten. Edellä mainittua yhdistelmää olen syönyt mahdollisimman nopeasti treenin jälkeen. Toki treenin jälkeisen annoksen/juoman jälkeen syön vielä ”oikean ruoka-annoksen”, mutta treenin jälkeen saunoessa, kaupassa läydessä ja ruokaa laittaessa kuluu sen verran aikaa, etten halua odotella niin kauan ekaa treenin jälkeistä annosta. Tänä vuonna treeni on ollut tavoitteellisempaa kuin yleensä ja treeniä edeltävä, treenin aikainen ja treenin jälkeinen juoma ovat olleet käytössä.

Mikä merkitys onkaan sillä, vetääkö proteiininsa rahkana lautaselta vai litkuna sheikkeristä?

Mikä merkitys onkaan sillä, vetääkö proteiininsa rahkana lautaselta vai litkuna sheikkeristä?

Onhan sillä nyt merkitystä. Haluatko treenin päälle vetää suurimmaksi osaksi kaseiinia vai heraa, saat juuri sen määrän proteiinia ja hiilaria kun haluat ym. Ja on se nyt esim suihkussa, salilta pois ajellessa ym helpompi juoda kuin syödä. En nyt sano että se pakollinen on, mutta käytännöllisempi ja laadukkaampi kuin tuo rahka ja banaani.

Merkitys on siinä että toiset ei voi käyttää hera litkuja. Ja tämänkin viestiketjun tarkoitus oli tietää, mitä muut syövät, koska eivät käytä heraa ja maltoo :rolleyes:

Onhan sillä nyt merkitystä. Haluatko treenin päälle vetää suurimmaksi osaksi kaseiinia vai heraa, saat juuri sen määrän proteiinia ja hiilaria kun haluat ym. Ja on se nyt esim suihkussa, salilta pois ajellessa ym helpompi juoda kuin syödä. En nyt sano että se pakollinen on, mutta käytännöllisempi ja laadukkaampi kuin tuo rahka ja banaani.
Niin hain nyt jotain periaatteelista merkittävää eroa litkujen ja rahkan välille. Kaseiinin ja heran erot eivät nyt oikein istu tähän, kun litkuina voi juoda molempia erikseen tai yhdessä.

Merkitys on siinä että toiset ei voi käyttää hera litkuja. Ja tämänkin viestiketjun tarkoitus oli tietää, mitä muut syövät, koska eivät käytä heraa ja maltoo :rolleyes:
Hera ei vain ole ainoa litku, mitä on tarjolla. Aihe ei nyt varsinaisesti ole mitenkään uusi ja haulla löytyy kyllä turinaa tästä aiheesta. Lyhyesti kuitenkin voi todeta, että malton ja heran sijaan voit vetää melkein mitä vain.

Back
Ylös Bottom