Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

En tarkoita niitä paakkuja mitä usein jauheeseen tulee kun sitä sekoitetaan veteen, vaan kuivan jauheen seassa on pieniä valkoisia "helmiä". Ja ei maistu kylläkään kaakaolle vaan just sellaselle että yrjö lentää ja just.

Oisitko laittanu esim märän lusikan tai scoopin pussii ja vesi paakkuunnuttanut jauhetta? Itelle käyny monesti :face:

---kuivassa jauheessa on niitä valkoisia palleroita siis, ja siihen joku jo vastasikin että useassakin palkkarissa on. Olen aikaisemmin käyttänyt just fastia ja...äh, just nyt en sitten muista sitä toista merkkiä, no, kuitenkin, en ole sellaisia havainnut. Tuo Finnmax kyllä sekoittuu hyvin, eikä itse nesteeseen jää paakkuja.

Kyse ei ole siitä että hakisin jotain gourmee-elämystä palkkarista. Tuote vain oikeasti on jotain aivan järkyttävää enkä ole moiseen aikaisemmin törmännyt niin ajattelin kysyä onko muilla kyseisen firman tuotteista kokemusta-että pitääkö juuri sen tuotteen eli Finnmaxin kaakaonmakuisen after training-jauheen maistua niin järkyttävän kamalalta, että oikeasti meinaa se yrjö tulla vielä puoli tuntia sen juomisen jälkeenkin, vai onkohan siinä ehkä kenties mahdollisesti jokin valmistusvirhe, sellaisiakin sattuu. Tämä lähinnä BonBonille.

Ennemmin juon maustamatonta heraproteiinia veteen sekoitettuna kuin tuota. Tai marjan makuista veteen sekoitettuna.

Mutta kokeilen maitoon sekoitettuna vielä, ja katon miltä sitten maistuu....

Itellä on juuri tuota finnmaxin after trainingiä kaakaon makuisena. Laitan desin jauhetta ja 3 desiä vettä. Ihan hyvälle maistuu minusta

Aikoinaan ostin Finnmaxin roteiinipöntön ja roskiin lensi. Joku vika siinä oli koska proteiinijauheen ei pitäisi maistua samalle kuin arginiini. Selvittämättä jäi missä vika oli kun ei jaksanut vaivautua ottamaan keneenkään yhteyttä. Ota puljuun yhteyttä, rahat takaisin ja vaadi testaus tuotteelle mikä on vikana.

Lidlistä napannut Fastin palkkaria kahdesti asevelihintaan 16,90 LAUANTAItarjouksesta tässä nyt jokusen kuukauden sisään. Vielä puolitoista ps jäljellä, koska:
Kuten Powerhousu mainitsi, se on ylimakeeta. Sen jälkeen Fazerin sininenkin maistuu suolaiselta. Ihan kuin malto ainakaan noissa volyymeissä ei kävisi mulle. Nyt pistän palkkaripulloon yli puolet kuiva-aineesta maustamatonta heraa. Eikä palkkariani voi sanoa sakeaksi. Fastin palkkari tehty kaiketi heille, jotka taistelevat oikean tappotreenin joka päivä.

Maximin pikkutetrojen, siis valmiiden juomien sisältö on sopivan makeaa.

Lidlistä napannut Fastin palkkaria kahdesti asevelihintaan 16,90 LAUANTAItarjouksesta tässä nyt jokusen kuukauden sisään. Vielä puolitoista ps jäljellä, koska:
Kuten Powerhousu mainitsi, se on ylimakeeta. Sen jälkeen Fazerin sininenkin maistuu suolaiselta. Ihan kuin malto ainakaan noissa volyymeissä ei kävisi mulle. Nyt pistän palkkaripulloon yli puolet kuiva-aineesta maustamatonta heraa. Eikä palkkariani voi sanoa sakeaksi. Fastin palkkari tehty kaiketi heille, jotka taistelevat oikean tappotreenin joka päivä.

Maximin pikkutetrojen, siis valmiiden juomien sisältö on sopivan makeaa.

Oho ihan 16,90. Oliko 1,5 kg pussi?

Jonkun vanhan ketjun löysin tavarasta, mutta olivat lähinnä lapsuusmuistoja mummolasta joten ajattelin että uus ketju tuottas tulosta. Eli onko mitään kokemusta tai mielipiteitä puolesta tai vastaan?
Talkkuna on siis käytännössä puoliks keitettyä, kuivattua ja karkeeks jauhettua viljaa, yleensä kauraa tai ohraa. Ite oon vedellyt aamu- / välipalaks ja treenin jälkeen just esimerkiks heran kans sekotettuna. Ravintoarvot ainakin ihan eri tasolla kun vaikkapa valkosessa maissimaltossa, mut onko jotain epäedullisia vaikutuksia mm. palautumiseen?

Välipalaks suosittelen vetää, sehän on oikeen kuitupitosta herkkuu, palkkarissa en usko et toimii ainakaan paremmin kun malto just ton hitaan imeytymisen takii

Onko pakkiksella porukkaa jotka ei käytä palkkarina hera+malto juomaa, vaan syövät oikean ruoka aterian aina treenin jälkeen? Ja mitä syötte ja kuinka nopesti treenin jälkeen?
Itse aloin syödä testimielessä pastaa ja kanaa treenin jälkeen, koska vatsavaivat ovat häirinneet jo tarpeeksi kauan. Ja nyt kun olen ollut jonkin aikaa käyttämättä heraa ja maltoa niin vatsavaivoistakin on päästy!

Kaikista paras vaihtoehto on oikea ruoka reenin jälkeen. Ei ole mitään pakotavaa syytä siihen, että pitäisi käyttää jotain palautusjuomaa.

Ihan ruokaahan nuokin ovat toki kallista sellaista verrattuna siihen että teet kunnon ruokaa isomman satsin halvemmalla.

Eipä nuo ole todellakaan mitään välttämättömyyksiä, itse en ole kolmeen vuoteen juonut palkkaria. Mielummin syön enempi oikeaa ruokaa ku vedän noita litkuja naamariin.

Stan Efferding IFBB pro kehonrakentaja ja entinen raakavoimanoston ennätysten haltija sanoo "älä vedä protskudrinkkii, vedä pihvii".

En tiedä onko asiasta tutkimuksia, mutta jos esimerkiksi menet treenaamaan hyvin ravittuna, aminoja verenkierrossa ja syöt treenin jälkeen lisää protskua. Niin eihän siinä voi olla juuri mitään eroa siihen että otatko treenin jälkeen protskua herasta vai kiinteästä safkasta.

Treenin aikaisessa hiilarin käytössä sen sijaan on eroa syötkö kesken treenin makaroonia vai syklistä dekstriiniä. Itse juon yleensä vettä ja joskus EAA + malto.

Syö ruokaa vaikka tunti ennen reeniä, niin ei tarvitse mitään hiilarilitkua treenin aikana.

Tietty osa ei tykkää treenata ruokaa mahassa. Sekä insuliiniä käyttävät erikseen.

Juon palautusjuoman ennen treeniä. Sen jälkeen sitten kiinteä ruoka. Treenin ajankohta useimmiten aamu. Veikkaan kuitenkin että nestemäisellä palautusjuomalla saadaan parempi vaikutus kuin oikealla ruolla koska nostaa nopeammin insuliinejä ja imeytyy nopeammin. Käytännön syistä silti mieluummin kiinteä ruoka itselle.

Jos puhutaan useista tunneista, etten pääsisi syömään, niin otan tässä tapauksessa jonkun palautusjuomahässäkän. Normaalisti vaan kotiin ja ruokaa naamariin 30min-90min treenin jälkeen. Näin menty jo pidemmän aikaa, enkä vaihtaisi takaisin vanhaan.

Back
Ylös Bottom