Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ehkä just siks ei.

Mää luulin jo, että se on traumatisoitunu ihan täysin aiheeseen.

e: mutta niinhän se menee, että nuori lääkärin taimi jotenki aina vaan ajatuu sivuluisussa kohti jotain erikoisalaa ja @Kajsna näyttää olevan vahvassa luisussa kohti vasarointihommia.

Viimeksi muokattu:
Uus kämppä siivottu eka kertaa. Olipa hommaa ku tottunu yksiöitä vaan jynssäämään.

Ommuute livenä kuultuna hieno orkesteri.

kuin myös

harmi ettei ole tulossa nyt syssyllä paikkakunnallemme, saa nähdä jaksaako vaivautua tampereeseen GAYkalle

eikä ole tuo toinenkaan, sekin olisi taas esimerkiksi tampereessa

paikkakuntamme kulttuurielmä on mennyt pahasti kuralle

View: https://youtu.be/6FJlxMPE5b0

Kah. @Heatseeker on saanu rojektin valmiiksi.

969997.jpg

Mää luulin jo, että se on traumatisoitunu ihan täysin aiheeseen.

e: mutta niinhän se menee, että nuori lääkärin taimi jotenki aina vaan ajatuu sivuluisussa kohti jotain erikoisalaa ja @Kajsna näyttää olevan vahvassa luisussa kohti vasarointihommia.

Oon yrittäny monta vuotta järkeillä ja keksiä jotain muuta. Jospa tää kuukausi aiheuttaisi riittävät traumat

Oon yrittäny monta vuotta järkeillä ja keksiä jotain muuta. Jospa tää kuukausi aiheuttaisi riittävät traumat

Ai se sivuluisu on jo lähteny noin pahasti näpeistä.. :ROFLMAO: voi raukkaa..

e: no kyllä susta varmasti ihan hyvä vasaran heiluttaja tulis..

Viimeksi muokattu:
Eilen löytyi tosi nätiksi laitettu asunto, yhtä huonetta isompikin vielä mitä olimme alunperin etsimässä. Aika hintava tosin. Näytössä oli kuhinaa kuin biojäteroskiksessa kuumana kesäpäivänä konsanaan! Ainoa vain, että kyseessä oli 70-luvulla rakennettu rivitalo ja alkoi heti epäilyttää valesokkeli (joka siinä siis mitä ilmeisimmin oli) ja missään ei ollut mitään mainintaa siitä, että talon rakenteita ja salaojia ym. olisi tutkittu. Jotain kuntokartoituksia vissiin oli tehty mutta raportteja ei ollut välittäjä saanut eikä tietoa mitä edes tutkittu. Enpä tiedä, jaksanko alkaa asiaa enempää tonkimaankaan. Mies oli asuntoon hyvinkin ihastunut mutta mua lähinnä vituttaa kun taas tuli yksi tällainen tapaus ja miksi tämän pitää olla näin pirun vaikeaa.

valesokkeli

olen ostanut kaksi huushollia joissa tod.näk. semmoinen (entiedä) enkä ole osannut pelätä

olen tainnut koko lapsuutenikin asua moisessa rakenteessa ja Minä elän vieläkin

mitä enemmän tietää,sitä vaikeampaa ostaminen on, Minä valinnut asuntoni aina sijainnin&hinnan perusteella, rakennustecniikasta en ole,enkäymmärrä, yhtään mitään

olen Minä joskus lintupöntön tehny, kloppina
ja pajupillin

@Delgado osta multa talo. On hieno.

Yks tutun tutun tuttu kysäs, että myykkö 20% alennuksella kun ollaan tutun tutun tuttuja. Sanoin että sulle myyn vaikka 60% alennuksella. Tosin lähtöhinta on silloin jonniin verran korkeampi.

Back
Ylös Bottom