Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hesburgerissa ruokailuja tässä elämässä: negative.

Sinänsä saavutus sekin, kun on asunut sen vajaat 9 vuotta turussa.

Hesburgerissa ruokailuja tässä elämässä: negative.

Sinänsä saavutus sekin, kun on asunut sen vajaat 9 vuotta turussa.
Entä entisessä elämässä?

Onko olemassa ihminen, joka ei ole nykyisessä, entisessä tai koko elämänsä aikana syönyt etes yhtä ruoka-annosta Hesburgerissa?

Entä entisessä elämässä?

Onko olemassa ihminen, joka ei ole nykyisessä, entisessä tai koko elämänsä aikana syönyt etes yhtä ruoka-annosta Hesburgerissa?

Olen saattanut syödä joskus hesen ranut, mutta en tunnusta yhtään purilaista syöneeni siellä.

Olen saattanut syödä joskus hesen ranut, mutta en tunnusta yhtään purilaista syöneeni siellä.
No on tämäkin uutta. Oon luullut, että ei voi olla immeistä, ainakaan etelässä joka ei ois hesessä käynyt purilaisella, edes joskus.

Kyllä nyt viimeistään joku mummon kaiman sisko on vienyt automatkalla syömään. Tosin hyvä näin, jos ei ole. Mitään et ole menettänyt, kun näin vanhempana asiaa miettii.

Olen varmasti saanut aivohalvauksen tai jotain kun ostin liput Hartsulle Kaija Koon gigille.
Onneksi seura on sen verran hyvää, että ei musiikin laadulla niin väliä.

Syksyn musiikkitarjontana siis tulossa tähän mennessä: Helsingin kaupunginorkesteri ja Kaija Koo.
Kyl jottain tarttis vielä keksiä tuohon kolmanneksi.

Semmarit, ne pitäis nähdä. Kun sais ajan ja paikan sopiin joskus.

Helistö on siis lähdössä kattoon oisko tarjontaa. Hyvä!

No on tämäkin uutta. Oon luullut, että ei voi olla immeistä, ainakaan etelässä joka ei ois hesessä käynyt purilaisella, edes joskus.

Kyllä nyt viimeistään joku mummon kaiman sisko on vienyt automatkalla syömään. Tosin hyvä näin, jos ei ole. Mitään et ole menettänyt, kun näin vanhempana asiaa miettii.

Kebabbia & pitsaa.

Onko joku joskus aavistanut että tuntee olonsa tyhmäksi? Mulla on sellainen tunne että nyt on jossakin vaiheessa tullut kolautettua kuuppa ja pudottua kärryiltä.

:woot:

Kyllä se on niin, että oikeasti tyhmät on aina varmoja joka asiasta ja viksummat pitää itseään tyhmänä.
Yksi lempisitaateistani sivuaa tätä:

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell

Back
Ylös Bottom