Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisinpa hieno nainen.

Sellainen seurapiiri rouvako? Kyllä en haluaisi olla, jos olisin nainen olisin sellainen kerrostalokyttääjä mummo joka tietää naapurin jutut paremmin kuin naapuri itse.

Vanhana miehenä musta tulee sellanen paatunut vanha jäärä.

Sellainen seurapiiri rouvako? Kyllä en haluaisi olla, jos olisin nainen olisin sellainen kerrostalokyttääjä mummo joka tietää naapurin jutut paremmin kuin naapuri itse.

Suosittelen laittamaan baarijakkaran + pöydän ikkunan äärelle, jos katu edessä.

Ajankuluksi kahvikupposen äärellä ehtii seurata naapureita. Tietää aika paljon naapureista ja ohikulkevista ihmisistä sekä heidän aikatauluistaan.

Alan miehet huomio.

Syksyn huutokaupan päivämäärä on 3.10

Ommuute taas herkkuja tarjolla:

4d96e9e5-9076-400f-801e-f8ecdd0e0715-large::r:0.jpg

Tämä sopisi vaikka irmalle joululahjaksi:
74c9be52-7f76-4e12-a39f-e7dd7ac61a51-large::r:0.jpg

Loput kuvat https://huutokaupat.com/1007699

Olisinpa Mies.

Hei tästä tulikin mieleen, että piti sulta kysyä. Radiota kuuntelin aamupäivällä ja siellä oli juttua miehistä ja niiden migreenistä. Jotku miehet kuulemma häpeää niin migreeniään, että sanovat töissä poissaolonsa syyksi mieluummin heillä olevan krapulan kuin kertoisivat migreenistä. Ootko törmänny tämmöseen? Tai onko sulla ollu joku kynnys kertoa sun migreenistä?

Minähän oon nyt jo naapurikyttääjä.

Mut tarkotin semmosta hienoa naista jolla on aina hienot siistit vaatteet ja on hienosti laitetut hiukset ja meikattu. Minä oon vähä tämmönen poikamainen resupetteri suurimman osan ajasta. Joskus harvoin jaksan oikein kunnolla panostaa ulkonäköön, mutta suurimman osan ajasta oon meikittömänä ja vaatteet on semmoset farkut + t-paita + tennarit -linjaa.

Jotku miehet kuulemma häpeää niin migreeniään, että sanovat töissä poissaolonsa syyksi mieluummin heillä olevan krapulan kuin kertoisivat migreenistä. Ootko törmänny tämmöseen? Tai onko sulla ollu joku kynnys kertoa sun migreenistä?

En ole törmännyt. Toki eihän se valtavan yleinen miehillä ole.

Ei ole ollut mitään kynnystä, tosin en ole ollut ikinä pois töistä migreenistä, koulusta (ala-asteella) kylläkin.

Back
Ylös Bottom