Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vanhaksi tulossa, viime perjantaina 5 oluen jälkeen tuli stoppi ja eilen 4, kohta ei varmaan enää edes uskalla yrittää oluttelua kun joutuu pettymään.
Kyllä mä aina odotan innolla maanantaista asti että pääsen perjantai-iltana avaamaan oluen ja onhan se eka aina paras mutta sitten se hyytyyJoo, kerran kaks vuoteen tulee enään edes yritettyä oluttelua, eilenkin yksi olut saunassa ja toinen saunan jälkeen ja klo. 22.12 nukkumaan. Ei pysty, ei jaksa.

muuttopäivä

Oliko @Seagram samalla leirillä?Moi,
Olen koko kesän ollut fat campilla.
Irma tuossa soitteli, että läskikebabit lupasi tarjota.
Joudun sitten taas saatana ensi kesänä uudestaan campille.
No se kannattaa ensin tyhjentää. Sitten suihkuttaa seinille vaikka jotain klooripesuainetta ja harjata ja huuhdella vaikka puutarhaletkulla. Siellä voi olla pupia roskiksen seinissä kiinni ja ne pitää saada irti, muuten niistä kuoriutuu pian uusia kärpäsiä.Mulla on ulkoroskis täynnä matoja. Jotain vitun kärpäsentoukkia. Siis ihan täynnä.
Mitä pakkiksen raati antaa neuvoksi? Mulla mielessä vaan molotovin drinkki.
Muna, toukka, kotelo, perhonen. Tai tässä tapauksessa kärpänen.Pupa on kärpäsen toukan kotelo. Toukka syö ensin itsensä pulleaksi roskien joukossa ja sen jälkeen mielellään kiipeää pois ruoasta astian reunoille ja kiinnittyy siihen jollain tahmalla. Jos pupaa ei irrota sieltä lehahtaa pian uusi kärpänen, joka menee roskien joukkoon taas syömään, parittelemaan ja munimaan jne.
E. siis toukka jähmettyy toukkavaiheensa lopussa ja muodostaa kotelon, tarkoitin sanoa.