Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumalaare, rullakebabbia sotkussa. Otin
ja myös:

Missä?.

Erään sotimapaikan sotkussa olen viimeaikoina reserviläispalkalla mutustellut.
Voi veljet siellä on nätti nuori neito kassalla. Kireissä yoogapäntseissä. Kiireessä hänellä on samanlainen apulainen. Hitto tulee ostettua alahyllyt tyhjäksi.
Kun itse oli varusmiehenä niin vanhoja mummoja kaikki. Niillekkin oli gineksessä jöpö. Jos tälläinen olis ollut siihen aikaan niin varmaan olis joka kerta korahdellut m62 housuihin tiskillä.

Missä?.

Voi veljet siellä on nätti nuori neito kassalla. Kireissä yoogapäntseissä. Kiireessä hänellä on samanlainen apulainen. Hitto tulee ostettua alahyllyt tyhjäksi.
Kun itse oli varusmiehenä niin vanhoja mummoja kaikki. Niillekkin oli gineksessä jöpö. Jos tälläinen olis ollut siihen aikaan niin varmaan olis joka kerta korahdellut m62 housuihin tiskillä.
Niinisalossa. Pizza nyt on aika perus, mutta rullakebaani uus tuttavuus. Hyvää oli kyllä.

Minä en ikuna ole nähnyt tiskin takana mitään jöpöä aiheuttavaa. En etes nyt.
Vaikkakin gineksessä nyt sen sai aikaan jo etäinen ajatus, voi niitä aikoja.

Missä?.

Sä olet onnellinen mies jos näet yksittäisiä naisia kauniina.
Mulle kaikki alle 40 vuotiaat omin voimin hengittävät naiset ovat ihailun kohteita.

Eilisillä höyryillä puksuttelin tänään pyykit, kauppareissun, kokkailun, karvavauvojen ruuat ja hiekkalaatikot. Nyt vielä työmaalle tekee päivystyskeikka, saas nähdä mitä jännää pommia tarjotaan illaksi.

Back
Ylös Bottom