Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vanha kunnon Delvac:ROFLMAO:

En mä kyllä sitä tuonne jakovaihteistoon laita.
Joskus kun vielä tuli pulattua raskaankaluston kanssa niin tilasin laatikkoöljyä ja sanoin että ei sitten sitä halvinta vaan peruslaadukasta.
No sieltä pärähti 200l pyöreä tynnyri täynnä öljyä josta vaihdoin skaanian lootaan jotain muutaman kymmenen litraa.
Myöhemmin pärähti lasku ja tynnyrin hinta oli 13500mk, arvatkaas vituttiko kun olin ottanut jo sieltä öljyä.
Olis vieläkin tää tynnyri nurkissa lojumassa, pitäisi hävittää poijes mutta on asia jonka halunnut haudata eikä osannut tehdä sille mitään kun vitutuksesta särkee vieläkin päätä.

Arvatkaapa mitä, mun päätä on särkenyt viimeksi 27.7. Oon pitänyt oirepäiväkirjaa siitä asti, kun aloin syömään rautaa. Jänskä nähdä, mitä tulee käymään. Näin pitkä päänsärytön jakso ei ole vielä tavatonta, mutta jos esim. kuukauteen ei ole pää kipeä niin se on jo. Hassu juttu muuten, mun viime vuonna juurihoidetut hampaat ovat oireilleet toukokuusta asti ja se loppui myös. Hmm!

Ihanan halpaa :ROFLMAO:

IMG-20180805-WA0003.webp

Minun kaikki polttomoottorivehkeet käy ysikasilla

toisaalta: ajelut täydellistä huviajelua, eli menee kategoriaan: harrastukset maksaa

images.webp
Tästä näin ensimmäisen jakson kaverin luona. :worship::kuola:

Ymmärsikö jo kaikki, että olen Benedict-fani..?

Liitteet

• Benedict-Sherlock-awesomeness-benedict-cumberbatch-32842019-459-500.gif
    Benedict-Sherlock-awesomeness-benedict-cumberbatch-32842019-459-500.gif
    2 MB · Katsottu: 190
  • giphy.gif
    giphy.gif
    768,7 KB · Katsottu: 171
Mä en tykännyt Patrick Melrosesta. Olen katsonut sitä kolme ensimmäistä jaksoa (pelkästään Benedictin takia tietysti) mutta se on niin synkkä. Sarja aiheuttaa liikaa vastenmielisiä väristyksiä, joten en ajatellut katsoa loppuun.

Mulla on Benedict seurannassa FBssä. Tietysti.

Joskus kun vielä tuli pulattua raskaankaluston kanssa niin tilasin laatikkoöljyä ja sanoin että ei sitten sitä halvinta vaan peruslaadukasta.
No sieltä pärähti 200l pyöreä tynnyri täynnä öljyä josta vaihdoin skaanian lootaan jotain muutaman kymmenen litraa.
Myöhemmin pärähti lasku ja tynnyrin hinta oli 13500mk, arvatkaas vituttiko kun olin ottanut jo sieltä öljyä.
Olis vieläkin tää tynnyri nurkissa lojumassa, pitäisi hävittää poijes mutta on asia jonka halunnut haudata eikä osannut tehdä sille mitään kun vitutuksesta särkee vieläkin päätä.
Voisin ostaa siitä 3,5 litraa, mutta se ei varmaankaan ole hypoidia.

Eestimaalt saa näköjään 5 litran kannuissa.

Kansanradio ja vihaset mummut! ❤️

Miten se voikin jotain ihmistä katkeroittaa ku mainitaan että lisää netissä!Kaikkien ihmisten pitäisi ilmeisesti istua illalla 20,30 katsomassa uutiset sekä lukea paperilehti aamulla,kaikki muu on kiellettyä koska se menee yli näiden tyyppien ymmärryksen.

Onko tuo ohjelma vieläkin elossa?

Yle Areenalla katsottavissa Sherlock Holmes -elokuva! Ihana Benedict :heart::heart::heart:

Johan ny toki! Sitä pitää aina sillon tällöin kuunnella, koska vihaiset mummut on ihania!

Ja Benedict on kans ihana.:heart: Sherlockina varsinkin. Doctor Strangena hänestä myös pidän.

Ni! Paitsi sulla kun säästelet ettei lopu kesken.

Juu se on huomattu, että dieetillä ollaan, kun säästellään. :whistle:

Sakset pysyvät kiinni kodin ulkopuolella, tai no käy nyt hotellikin. Paitsi olen tässä näiden helteiden vaikutuksesta alkanut haaveilla parisuhdeseksistä, johon liittyy julkinen sijainti, kesämekko ja pyllistys :giggle:

Back
Ylös Bottom