Deleted member 43228
Jos on hyvä parisuhde, niin mitäpä sitä lähteä kikkaileen. Ei tee etes mieli eikä siinä saavuta mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Finkulla menis haarat kiinni. Niin kylläinen hän hellan äärellä olisi. Nälkäinen nainen kun on. Lomaa suorastaan päästä pois.
Ennen ne sai sentään ampua jos omalle tontille eksyi.Voi kissat. Minä lueskelin jokunen viikko sitten kissojen loukutuksesta lain puitteissa. Sais pois kuleksimasta, jos ois riesaksi. Ei tosin ole, mutta jos olisi.
Ennen ne sai sentään ampua jos omalle tontille eksyi.
Suositko vessanpytystä vetämistä?Joka nyt on ihan väärä tapa muutenkin.
Ni! Paitsi sulla kun säästelet ettei lopu kesken.Naisellahan aukee haarat heti kun sen päästää hellan edestä vähän kylille tuulettumaan!
Tai kotona, että onko tämäkään minun.
Juu se on huomattu, että dieetillä ollaan, kun säästellään.Olen siis sellaisella dietillä tällä hetkellä![]()
Väärä tapa on se, että se kisu liikkuu valvomatta pihalla. Siinä tapahtuu eka lain rikkomus.Joka nyt on ihan väärä tapa muutenkin.
Ne seivästetään tietenkin lennosta isolla paistihaarukalla ja sitten vain grillaamaan!Suositko vessanpytystä vetämistä?