Jos muuten @TJJ haaveilee etelleen siitä klassikkoautosta niin https://huutokaupat.com/982143
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En osaa suhteutua hintaan, kun oma lähemmäs 200m2 okt 2010-luvulta kaikilla herkuilla makso vähemmän... Mutta, en tykkää mosaiikkiparketista ja sauna on aika kämänen, mutta noihan on helposti muutettavissa ja plussana on likellä omaa pääkonttoriaNo antakaa arvio tästä.

Aika paljon hintaa minusta yhdelle ihmiselle, tietenkin jos rahaa on ja entinen asunto kuittaa ison osan niin mikäs siinä. 20 000 remontti tulossa tänä vuonna ja asunnolla ikää 33 vuotta, putkiremppa 5-10 vuoden sisään +40 000 euroa?No antakaa arvio tästä.
Se on hyvä, että joku kerrostaloista jotain ymmärtävä tuo faktoja kehiin. Itsehän olen okt-ihminen enkä muuksi muutu.Aika paljon hintaa minusta yhdelle ihmiselle, tietenkin jos rahaa on ja entinen asunto kuittaa ison osan niin mikäs siinä. 20 000 remontti tulossa tänä vuonna ja asunnolla ikää 33 vuotta, putkiremppa 5-10 vuoden sisään +40 000 euroa?
Paljonkohan mahtaa olla nostosylintereiden alatappien päällä painoa täydellä kuormalla?
Nuo aikalailla olikin myös ainoat asiat, mitä itse tajuan katsoa asuntoilmoituksista.Se on hyvä, että joku kerrostaloista jotain ymmärtävä tuo faktoja kehiin. Itsehän olen okt-ihminen enkä muuksi muutu.

jaa ei sen enempää, ajattelin että ois isompikin kone.. no onhan sekin ihan vitusti oikeasti.@narunpätkä , olisko toi nyt liipparin 1500:nen, sivun mukaan 500t nostokyky. Saattaa tappia jo vituttaa..![]()
Mikä siinä onkin että vaikka hetero onkin niin nuo isot vehkeet on jotenkin mieltä kiihoittaviaTsek
Toi on livenä vaan niiiiiin sätänän massiivinen laitos
Täysin samat tekstit täältä.Aika paljon hintaa minusta yhdelle ihmiselle, tietenkin jos rahaa on ja entinen asunto kuittaa ison osan niin mikäs siinä. 20 000 € remontti tulossa tänä vuonna ja asunnolla ikää 33 vuotta, putkiremppa 5-10 vuoden sisään +40 000 euroa?