Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen taas huvittanut itseäni kun ihmiset kertoo olevansa mukana noissa FB mainoksissa vaikkei niissä mitään arvota tai voi voittaa tms.
Oli ihan pakko heittää sinne että olettehan muistaneet myös jakaa vaikka aiemmin olen ihan selkeästi myös viestien seassa kertonut ettei tässä ole mitään kilpailua ja jotkut random tyypitkin on kysyneet muilta samaa että missä he luulee olevansa mukana.

Olen nyt elänyt yhden päivän terveellisesti ja tunnen itseni helvetin vanhaksi ja väsyneeksi (n) Ehkä niitä positiivisia vaikutuksia pitää vain jaksaa odottaa esim. viikko :unsure:

Arrrrrrh kun on aivan sietämätön asuntokuume. Nyt on pakkohuutokaupassa yksi asunto, joka voisi kelvata itsellekin. Enpä sitä ole saamassa mutta mielenkiinnolla katselen, että millaiseksi hinta nousee. On melkoisen kuumalla sijainnilla ja tuskinpa nyt mikään paskaloukko on muutenkaan, ja muistaakseni oli vielä hiljan myynnissä aika kovalla hinnalla.

Arrrrrrh kun on aivan sietämätön asuntokuume. Nyt on pakkohuutokaupassa yksi asunto, joka voisi kelvata itsellekin. Enpä sitä ole saamassa mutta mielenkiinnolla katselen, että millaiseksi hinta nousee. On melkoisen kuumalla sijainnilla ja tuskinpa nyt mikään paskaloukko on muutenkaan, ja muistaakseni oli vielä hiljan myynnissä aika kovalla hinnalla.
laitappa linkki niin annetaan arvio

Kieltämättä vaihto kaksiosta kolmioon olisi kiinnostava vaihtoehto. Tietsikoiden kanssa nukkuminen alkaa tympimään.

Meikä taas painiskelee oman rakennusprojektin kanssa ja jos joskus mietitte sanaa sääntösuomi niin perehtykääpä liike/toimisto yms. rakentamiseen niin ei kauaa naurata.

20180803_134716.webp

Back
Ylös Bottom