Itselläni ei ole kainalokarvoja.
Muita karvoja: on.
Minulla tilanne: päinvastoin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni ei ole kainalokarvoja.
Aa, siinä on pyykinpesukoneen poistorengas vielä lisänä. Soitto kubbelle, että tuu korjaan asennukses. Kuvasta ei ihan nyt selkiä, onko tiiviste jotenkin linkussa että ei oo vaan suorassa, mutta ei kuulu joka tapauksessa vuotaa.
Aivan peppu päivä töissä. Noh, kurja depressiivinen työpäivä liukeni synttärikakulla, kolmen reitin seksillä ja nyt on uunissa pekonilla höystettyä pihviä, täytettyjä chilejä ja iltapalaksi vielä lisää kakkua. Synttärilahjaksi vielä tissien välistä hierontaan sarjakortti. Onnistunut paketointi.![]()

Parempi kun ei edes yritä.
Okei mä en tajua enää mistään mitään.![]()
Siideri maistunee paremmin..
Otat vähän reilummin ja tulet pelastamaan meidät lomalta töihjn palanneetVarmaan tosta mopsista tarttunut tämä alkoholismi kun oli ihan pakko hakea 4 lonkeroa (5.5 light)
Mulla ei ole ressiä töistä tai oikeastaan mistään mutta kaikki on paskaa, paitsi kusi.
No mutta se tässä onkin että mä palasin tänään töihin lomaltaOtat vähän reilummin ja tulet pelastamaan meidät lomalta töihjn palanneet
![]()
No tällaisia karvoja minullakin on! Grrrrrau!No ei ole luonnollista olla kainalokarvoja. Jotain feministipaskaa taas. Itselläni ei ole kainalokarvoja.

Kuten jo monesti todettu, kaikki pitäis ite tehä saatana.Ammattilaisia on moneen junaan.
Kyllä.Kuten jo monesti todettu, kaikki pitäis ite tehä saatana.
Kyllä.
mil vituksella saa tiisselin pois vaatteista. Lorahti vaan litra vaatemyttyn päälle ja 2 x pesukonetta takana. Nyt liotetaan fairyssä.
Kaimmaar tarttui vieno miehinen tuoksu, mutta se on pieni murhe. Iso on se, että tornilogolla varustettu hellepaita ja hellebökserit sekä aavikkosukat on nyt tiisselissä. SE ON FARSSI.Toivottavasti ei tarttunu se dieselin tuoksu pesukoneeseen, se on aina riskinä jos alkaa noita öljysiä pesemään.
Laitat vaatteet ulos tuulettumaan viikoksi pariksi niin enimmät haihtuu, sitten pesu. Voi se fairykin toimia.
Yksi sankari kerran lorautti auton takakonttiin löpöä ja se haju lähti varmaan Kuusaan paalaamossa.Kaimmaar tarttui vieno miehinen tuoksu, mutta se on pieni murhe. Iso on se, että tornilogolla varustettu hellepaita ja hellebökserit sekä aavikkosukat on nyt tiisselissä. SE ON FARSSI.
Laitan pihalle killuun, jos ei fairy auta.
Etikalla sit pestään kone, jos sanomista tulee. Ja tuleehan sitä. Mutta pesukone on hyvä homma esim öljysten mopon ilmansuodattimien pesuun. Ei siinä pieni katku koneessa haittaa, kun saa puhdasta suodatinta porkkanamopoon.