Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisi olla kiinnostava juttu (selkävammainen \o). Juuri nyt en kuitenkaan osaa sanoa jaksanko käydä salilla useammin kuin kuusi kertaa vuodessa.
Jaa kuitenkin ajatuksia tuosta.
Kyseessä oli siis se aiemmin mainitsemani Jukka Harjun Natural Bootcamp -valmennus, ja ymmärsin että treenien painotus on kehonhuollossa (en en ole vielä päässyt katsomaan kaikkia 12 viikon treenejä läpi että mitä sieltä tulee). Treenit tehdään kotona ja osassa käytetään kai kahvakuulaa ja putkirullaa, mutta suurin osa on kehonpainoharjoituksia. Oon tuon miehen kehonhuoltoliikevideoita katsonut aiemmin ja niissä on ollut joukossa sellaisia liikkeitä, jotka ovat toimineet ihan parissa-kolmessa päivässä jo tosi helpottavasti jumeihin, joten ajattelin että jos otan tuollaisen aikataulutetun ohjelman ja maksan siitä niin oikeasti sitten teenkin niitä juttuja enkä vain mieti että pitäisi tehdä. Mä oon niin perässävedettävä tällaisissa asioissa että tarvitsen aina jonkun ulkopuolisen potkijan.

Putkimiehiä paikalla? Lavuaarin vesilukon ja viemäriputken välisestä liitoksesta meni viikonloppuna O-rengas ja kaappi tulvi.. Huoltoyhtiön gubbe kävi tänään vaihtamassa koko vesilukon ja nyt se tihkuu vesilukon yläpäästä. En ollut itse paikalla, oli Naiselle sanonut, että voi tihkua hetken ja pitäs vissiin loppua? Ihanko tosi, kuuluu vuotaa just asennettu vesilukko?

14 eikä sille kehtaa mitään oluita tarjoilla

Siideri maistunee paremmin..

Putkimiehiä paikalla? Lavuaarin vesilukon ja viemäriputken välisestä liitoksesta meni viikonloppuna O-rengas ja kaappi tulvi.. Huoltoyhtiön gubbe kävi tänään vaihtamassa koko vesilukon ja nyt se tihkuu vesilukon yläpäästä. En ollut itse paikalla, oli Naiselle sanonut, että voi tihkua hetken ja pitäs vissiin loppua? Ihanko tosi, kuuluu vuotaa just asennettu vesilukko?

Siideri maistunee paremmin..
Siis koripohjaventtiilistä? Kiristä ruuvia. Tai sitten siellä tiiviste vittaksellaan.

Juu jos vuotaa altaan ja vesilukon välistä, niin ruuvia kiristämällä. Mutta kun ei oo omaa vaan taloyhtiön, niin en käsiäni likais vaan huoltokubbelle soitto että tuu ite kiristään.

20180730_181214.webp

Tuosta vuotaa.

Minä mitään asiasta tiedä, mutta olisko vedetty liian kireälle kun näyttää pulpahtaneen puoliksi pihallekkin?

Viikon päästä seniorikissalla terveystarkastus. Verikokeita ainakin, virtsarakon uä.Kissoille ei taida olla dementiatestiä? Vähän kyllästyttää jatkuva pissan/kakkelin siivoaminen lattialta. Mutta toki rakastan kisua yhtä paljon kuin ennenkin. :mad::heart:

Selaan iltasanomia ja vastaan tulee artikkeli klikkaan ja luen artikkelin jossa joku esittelee kainalokarvojaan, ei siinä mitään kellä karvat kasvaa ja missä luonnollistahan se on mutta onko se uutiskynnyksen arvoista tietoa?

Selaan iltasanomia ja vastaan tulee artikkeli klikkaan ja luen artikkelin jossa joku esittelee kainalokarvojaan, ei siinä mitään kellä karvat kasvaa ja missä luonnollistahan se on mutta onko se uutiskynnyksen arvoista tietoa?

No ei ole luonnollista olla kainalokarvoja. Jotain feministipaskaa taas. Itselläni ei ole kainalokarvoja.

Muita karvoja: on.

Liitteet

• 1155FDD5-4DB9-4235-BE67-BD9BF2C8956D.webp
    1155FDD5-4DB9-4235-BE67-BD9BF2C8956D.webp
    76,4 KB · Katsottu: 202
Back
Ylös Bottom