Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei minullekaan. Pari-kolme vaatekertaa kastuu helposti päivän aikana.
Niin mullakin ja niitä sitten vaihtelen, melkein menee niin että vähänkin jotain tekee (siivoaa hiukan, käy kaupassa tms) -> vaatteet vaihtoon. Mies päivitteli kun tasaisesti ilmestyin makkariin, riisuin alasti ja otin uudet vaatteet. Hyvä sen ihmetellä, kun vain istuu tuulettimen edessä pelaamassa ja poistuu lähinnä salille ja töihin. :D

Odotan kebab annosta ranskalaisilla.
Tein just maailman paras kanasalaattia a la minä .

Jälkkäriksi jätskiä koska #kesäloma.

Työpäivän jälkeen väsytti ihan helesti. Piti oikein ottaa päikkärit.
Oli hauska kohtaaminen tänään töissä pomon kanssa. Se ei heti hokannut, että teen töitä eri firmalle.

Mun elämä on jännää kebab kuskilta loppu akku maksupäätteestä lupas tulla rahastaa ku hakee toimivan vehkeen, hajoskohan siltä autokin kun ei oo kuulunut. Kunhan ei liian myöhään tulis mielellään.

Tupla treenit ja cardio, on tää vaan helvetin nastaa aikaa. Treenit kulkee paremmin kuin yleensä koska on niin luksus ilma. Lisää tälläistä vaan. Onneksi tulevaisuudessa täälläkin päin Pohjolaa tälläiset kesät tulevat olemaan normaaleja, kesä on kesä eikä syksy.

20180726_180458.webp

Hotellin edessä jonkun paikallisen ornitologin Carrera 4S.
Varmaankin asioimassa kadun toisella puolella josta löytyy Gentlemens Club.

Oli kyllä niin intensiivinen päivä että rentoutumiseen tarvitaan kaksi Crowmooria... sai ihan ekstrana pyllytreeninkin kun työnsi rattaita Pyynikin näköalareitin mäissä (y)

Minä odotan lauantain vapaata jotta voin rauhassa keittää puuroa ja laittaa juuri pakastamiani mansi- ja mustikoita ja raejuustoa. Parasta.

Mutta taidan vielä hetken mennä mehukeitto +raejuusto-linjalla ellen saa jostain lisää mansikoita.
Meikäläiset on niin herkkuperseitä, että 15kg mansikoita ei kauaa pakkasessa happanisi.

E: Kävin illalla kaupassa ja tuli hinku ostaa tuoretta kotimaista kukkakaalta. Söin sitten keitettyä kukkakaalia iltapalaksi. Nams.

Back
Ylös Bottom