Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla alkoi migreeni kesken työvuoron. Otin lääkkeen ja särky lähti mutta en oikein nähnyt kirjata koneelle. Kotiin kun pääsin niin olin lähdössä salille. Ei tarvinnut mennä. Nukuin vajaan tunnin. Loppuillasta meneekin sitten normaalia enemmän pöhnässä. Prkl tällaista.

Huomenna uusi yritys salin suhteen. Jaa no, aamuvuoro ensin.

Joo särky lähti iteltäki, enkä muuten kyllä siivonnutkaan, enkä muuten käynyt salillakaan, fuck.

Taidan ostaa leuanvetotangon ja alkaa vetää leukoja himassa, tai niin mä nyt puhun :whistle: eipä leukojakaan mene kuin muutama, oma enkka on 5.

Tai sitten ostan pitsaa ja elän tyylikkäästi nipsu vartalossani.

Mulla on ollut kaksi erilaista kevyellä kiinnityksellä olevaa (= vuokra-asuntoon sopivaa) leuanvetotankoa, molemmat todella hasardeja ja toinen itse asiassa tuli miehen mukana alas -> jatkossa vain betoniin pultattavia virityksiä. Heti kun saan oman asunnon, ostan sinne kunnon leuanvetohässäkän. Kenties sellaisen puolapuuyhdistelmän. Itselläkin haaveissa alkaa vedellä leukoja kotona vaikka päivittäin, josko saisi tuloksen taas ylös ja ohi edellisestä enkasta. Vedin joskus aikanaan kymmenen, mutta se oli varmaan vahinko tms, koska nykyään menee ehkä hyvänä päivänä kolme. :rolleyes:

Mulla on ollut kaksi erilaista kevyellä kiinnityksellä olevaa (= vuokra-asuntoon sopivaa) leuanvetotankoa, molemmat todella hasardeja ja toinen itse asiassa tuli miehen mukana alas -> jatkossa vain betoniin pultattavia virityksiä. Heti kun saan oman asunnon, ostan sinne kunnon leuanvetohässäkän. Kenties sellaisen puolapuuyhdistelmän. Itselläkin haaveissa alkaa vedellä leukoja kotona vaikka päivittäin, josko saisi tuloksen taas ylös ja ohi edellisestä enkasta. Vedin joskus aikanaan kymmenen, mutta se oli varmaan vahinko tms, koska nykyään menee ehkä hyvänä päivänä kolme. :rolleyes:
Mä sain viimeksi melkein viikon kestäneen migreenin kun edellisenä päivänä pitkästä aikaa vedin leukoja, uskon että asioilla on yhteys, veti jonkun hermon juntturaan :cautious:Harmi, kun on hyvä ja voimaannuttava liike. Täytyy aloitella varovaisemmin. Tanko löytyy kotoakin.

Pitsaa ja kaljaa!! :kuola::kuola::kuola:
Vain kaljaa

20180723_190513_HDR-768x1024.webp

Muakin vituttaa kun noi ruuvattavat viritykset ei kiinnosta, koska vammautuminen ei optio. Ja pultattua en saa mihinkään, koska vuokra-asunto. Ratkaisin tilaamalla power rackin leuanvetotangolla. Sijoitan sen loppukesäksi ja syksyksi tän kerrostaloasunnon takaterassille kun juuri siihen mahtuu. Mutta purettava talveksi kun en ota riskiä joutua maksumieheksi, jos tulisi painaumia lattiamattoon. Huomenna noudan postista ja olo kuin lapsella karkkikaupassa. Koko talo täynnä vanhoja mummeja ja vaareja, joten pieni kontrasti kun minä kolistelen rautoja takapihalla :puntti::) Lienekkö siinä syy kun eivät edes tervehdi meikäläistä lähintä naapuria lukuunottamatta. No mutta minä tykkäänkin olla "elämäntapaintiaani".

Fiksun kaverini yksinkertaiset ohjeet massiivisen selän rakentamiseen: v*tusti leukoja lisäpainoilla ja raskaita vetoja. Tähän jos lisää vielä soudut niin uskoisin toimivan ja onnistuu jopa kotiolosuhteissa. Syksyn mittaan testataan tuon väitteen paikkansa pitävyys. Innostunut leuoista kun en ole vedellyt 7-8 vuoteen, aina tehnyt ylhäältävedot taljassa. 200 kiloa yhteispainona olisi kiva joskus vetää, mutta ei hajua onko realistinen itselle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muakin vituttaa kun noi ruuvattavat viritykset ei kiinnosta, koska vammautuminen ei optio. Ja pultattua en saa mihinkään, koska vuokra-asunto
Tota, itellä oli vanhassa kämpässä 10v ja nykysessä ollu kohta 2v ruuvattava, joka varmistettu karmiin parilla ruuvilla (vanhassa ei ollu ruuveja) ja kestänyt ainakin 90+60. Nykyisin tosin vaan sarjaa 85-90+20-40.

Mä kattelin sellaista voimatorni nimellä nimettyä häkkyrää jossa pysty leuanvedon lisäksi tekemään esim. dippejä.

Täytyy vähän tuumailla.

Back
Ylös Bottom