Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy sanoa, että mua ei esteettisesti miellytä nuo armeijakamat. MilTecin hankin vain siksi, että oli halpa ja tilava ja menee käsimatkatavaroihin. Matkalaukkua mulla ei ole ollenkaan.

https://www.varusteleka.fi/fi/product/savotta-101-reppu-harri-koskinen-musta/58517

Tää näyttää kivalta, mutta hintaakin on. Ehkä vaan pöllin miehen koulurepun kun se rutale aikoi skipata ensi vuoden omista opinnoistaan.

Viimeksi muokattu:
Harvoin on Suomen kesä ollut ihan näin urakalla näin paahteine.....

Selvästi tämä konkeni on nyt sellainen the juttu.

Minä en ole edes kuullut moisesta kantolaitteesta.

Edit, no voi helvattu soikoon, googletin. Sehän on tuo hipsterireppu mitä näkee kessskussstassa joka toisella.
Mulla on oma reppu kultaiselta 90- luvulta ja kun teinit olivat vielä pikkuteinejä sain monta ihmetystä siitä miten mutsilla voi olla Kånken.

Mitä ei ole, sitä ei tarvitse. Paitsi fyfyä.

ntesqfe2xr911.jpg

Näillä keleillä onkin kiva olla lihavanoloinen :whistle: harmi kun rasva ei kuitenkaan sula auringosta ja kuumuudesta vaikka hikoilun määrästä voisi niin kuvitella. 2 yövuoroa tän yön jälkeen ja tää ampaisee parin päivän lomalle omaa elämääni karkuun :cautious:

Mullakin on https://www.varusteleka.fi/fi/product/mil-tec-assault-pack-large/20563 tämä reissureppuna, mutta laatu ja ergonomia on ihan paskaa. Kerran jo varustelekalta vaihdettiin se uuteen kun jokin solki irtosi. Nytkin siinä on jokin rikki, mutta en halua kolmatta paskaa reppua enää vaihdossa. Lentokentillä on nimittäin kurjaa hengailla kun selkää särkee.

Sama. Harmi, että laatu on ihan kuraa, muutenhan toi olisi erittäin jees reppu. Tuolla on tullu vedeltyä vähän pidemmätkin reissut, vetää kampetta varsin hyvin ja 15” läpyskäkin menee passelisti mukana.

Voisi mennä koko päiväksi leffateatteriin, isommat ainakin melko pakastimia.

Ei missään vötkylärepussa kyllä viitsi painavia juttuja tai läppäriä kanniskella ympäriinsä, joten en voi uskoa, että konkkeni olisi siinä toimiva. Siinähän on tosi kapeat nirunaruhihnatkin, jotka mahtaa upota lihaan aika mukavasti.

Ostin opiskeluaikana Haglöfsin Corker-repun, ja nykyisin käytän töissä pääasiallisesti sitä, kun läppäriä tulee raahattua mukana.

Myös perhemarketin lihaosasto on melko viileä paikka.
Tai oli ainakin eilen kun minishortseisseissa ja toppi päällä siellä kävi.

Joskus kun olin töissä kaupassa niin kyllä sielläkin päivän mittaa hikoili, ainoa mihin pääs turvaan oli semmonen pakkashuone missä säilytettiin paistotuotteita.

Huomenna luultavasti mereen uimaan.

Back
Ylös Bottom