Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@irtakk @Finnlady onko teillä perus-Kånkenit vai läppäriversiot? Kirppiksellä yritin tänään katella niin Marimekon olkalaukkuja myydään kuntoonsa nähden törkeään hintaan, joten ehkäpä tämä laukkuostos täytyy tehdä uutena. On se jännä kun koulu alkaa ja pitää mennä reppukaupoille. Meen opiskelemaan hallinnon hommia, joten ehkä joskus pitäis olla vakavasti otettava aikuinen, mutta ei hyvänen aika vielä. En oo valmis siihen!

Mulla on se perus-Kånken. Oon sillä läppäriäki kuljettanut pariin otteeseen.
Mä ainaki tuhlaan laukkuun, jos hyvän haluan. En niitä kuitenkaan osta kovin usein niin raaskii rahaa laittaakin, jos sopiva löytyy.

@irtakk @Finnlady onko teillä perus-Kånkenit vai läppäriversiot? Kirppiksellä yritin tänään katella niin Marimekon olkalaukkuja myydään kuntoonsa nähden törkeään hintaan, joten ehkäpä tämä laukkuostos täytyy tehdä uutena. On se jännä kun koulu alkaa ja pitää mennä reppukaupoille. Meen opiskelemaan hallinnon hommia, joten ehkä joskus pitäis olla vakavasti otettava aikuinen, mutta ei hyvänen aika vielä. En oo valmis siihen!

Minä siis olen yksi niistä tämän kylän tytöistä kenellä sitä EI ole :LOL: vielä. Mutta perus-Kånkkeniin menee ohuet läppärit ymmärrykseni mukaan ihan hyvin.

Selvästi tämä konkeni on nyt sellainen the juttu.

Minä en ole edes kuullut moisesta kantolaitteesta.

Edit, no voi helvattu soikoon, googletin. Sehän on tuo hipsterireppu mitä näkee kessskussstassa joka toisella.

Helpommin pääsee jos esim katkoo koipensa.

Ei millää viittisi.

Selvästi tämä konkeni on nyt sellainen the juttu.

Minä en ole edes kuullut moisesta kantolaitteesta.

Edit, no voi helvattu soikoon, googletin. Sehän on tuo hipsterireppu mitä näkee kessskussstassa joka toisella.

No just meinasin kysyä, että sokiakio oot.

Enhän minä tuolle nimeä tiennyt. Voi jesus sentään teitä naiset.

Harmi kun läppärilaukkuni on autossa. Olisin ottanut kuvan minun konkenista.

Mutta mitäs tämä, varustelekan versio:
Screenshot_20180716-221725.webp
Sisään sopii mm.
- 3 litran juomarakko
- Jonka lisäksi LV-241
- Tai esim PKM:n 200 patruunan vyölaatikko

MILLSPEC materiaalia, 1000D Corduraa, ITE Nexus soljet.

Tällä sinne maastoon mennään, eikä millään hipsterien partiorepulla.

Täh, läppäri metsään.

Nyt pano, maaten. "Peittona" märkä pyyhe.
Tämä on se harvinainen oljenkorteni johon tartun, jos kämppä lämpiää liian kuumaksi.

Vielä ei ole tarvinnut.

Salille lähtiessä tosin vetäsin päälle vaatteet suoraan pyykinpesukoneesta linkousmärkänä. Äkkiä nekin perhana kuivu.

Olis ilmalämpöpumppu viilennystoiminnolla mutta koska sitä ei ole vuosiin huollettu eikä putsattu eikä käytetty niin ei uskalla panna päälle. Migreeni ja happi loppuu.. mutta hellettä en soimaa siitä.

Mitäköhän sitä keksisi huomenna neljäksi tunniksi Turun keskustassa yhden 10-vuotiaan kanssa. Missä on hyvä ilmastointi, onko siellä mikälie Hansa-kauppakeskusksessa? Onko se edes kauppakeskus?

Nautin tässä parhaillaan siitä hetkestä, johon ole keksinyt mitään mielekästä ratkaisua lapsen kanssa reissussa ollessa: mitä ihmettä tehdä illalla hotellissa, kun lapsi pistetään nukkumaan. Koska ei ole sopivaa häipyä mihinkään, niin mitä muuta tässä tekisi kuin lukisi kirjaa ja istuisi koneella tai muuta jännittävää. Persekin alkaa puutua.

Mullakin on https://www.varusteleka.fi/fi/product/mil-tec-assault-pack-large/20563 tämä reissureppuna, mutta laatu ja ergonomia on ihan paskaa. Kerran jo varustelekalta vaihdettiin se uuteen kun jokin solki irtosi. Nytkin siinä on jokin rikki, mutta en halua kolmatta paskaa reppua enää vaihdossa. Lentokentillä on nimittäin kurjaa hengailla kun selkää särkee.
No johan nyt. Tosin, itellä ei oo MilTeceistä kokemusta. Mutta ei se hyvältä kuulosta, jos noin on.

Itellä on reissureppuna, siis matkustamiseen käsimatkatavaroihin sopiva Osprayn Stratos. Soiva peli, kun mahtuu just käsimatkatavaroihin.

Back
Ylös Bottom