Deleted member 126401
Tälle viikolle 6x treeni tehty niin tänään saa huilia?
Olisko perinteiset lauantai-uinnit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälle viikolle 6x treeni tehty niin tänään saa huilia?
Mietin nykyään niin että ei se lapsettomien elämä yhtään helpompaa ole jos heillä oma kokemus elämästään on muuta. Jokaisen oma kokemus ratkaisee elämän tunnun ja todellakin pitäisi yrittää vaikuttaa siihen tuntuun yrittämällä vaikuttaa suhtautumiseensa mutta pelkästään se ei riitä, kun oikeasti tarvitsee joitain konkreettisia muutoksia voidakseen paremmin. Joitakin edes pieniä konkreettisia muutoksia voi sentään aina tehdä kohti isompia tavoiteita. On siis tiettyjä itselleni tosi tärkeitä juttuja jotka olen jo vuosia sysännyt sivuun tai siirtänyt hamaan tulevaisuuteen koska kaikki aika ja energia on tuntunut menevän vain välttämättömiin velvollisuuksiin tiettyjen valintojen seurauksena ja niiden tärkeiden juttujen tekemättömyys alkaa tuottaa jo liikaa tuskaa.Taasko tätä "lapsettomien elämä on paljon helpompaa" ja toisaalta "et voi tietää mitä rakkaus on, ennen kuin lapsi on paskonut päällesi" jne. sontaa?
Niin on.
Ja jos et voi vaikuttaa jo tehtyihin valintoihin, voit aina vaikuttaa siihen (valita!) miten suhtaudut niihin ja elämään yleensä.
Mutta, huomenta. Kahvit, tsek. Pihistely, negative.
Abreukin vähän tisua näyttänyt provinssissa.
katso liitettä 149110
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201806292201045376_vd.shtml
HelpostiAbreullakin oli selkeesti eilen munkkiperjantai.
Kehtaako Provinssiin mennä tuulitakki päällä ?
Tainnu tulla vanhaksi, kun ei jaksa enää edes kattoa mitä esiintyjiä olis provinssissa. Kuitenkaan en jaksa enää ilmestyä paikalle.
Itse kun olen nopea oppimaan, niin tajusin äkkiä, että lapsiluku on parasta jättää yhteen... Noh, eihän tämä toisaalta enää hankalaa ole, kun lapsikin on jo iso. Sinällään oon erittäin tyytyväinen siihen, että sain lapsen nuorena, koska ihan rehellisesti fyysinen jaksaminen oli mulla silloin parempaa ja toisaalta työelämäkin ihan alkutekijöissä. Nyt jos alkaisi vauva- ja pikkulapsiarki, se olisi hankalampi yhdistää työhön.Tekis mieli kysyä, että miks pitää lisääntyä ku elämä on lasten takia niin hankalaa. Mutta tää on taidettu kysyä jo ennenki.
Tullut vedettyä 2-4x punttitreeni ja 4-6x crosfit treenit viikkoon niin sattuneesta syystä lauantait pitänyt ihan sohvapäivinä ja perjantaina muutama pottu olutta niin siinä se olkin.Olisko perinteiset lauantai-uinnit?
Tainnu tulla vanhaksi, kun ei jaksa enää edes kattoa mitä esiintyjiä olis provinssissa. Kuitenkaan en jaksa enää ilmestyä paikalle.
Sinne kuuluu mennä tuulitakissa. Se on jooa velvollisuus. Onhan se kansallipukumme osa.Kehtaako Provinssiin mennä tuulitakki päällä vai pitääkö laittaa nahkatakki?
#niilo22minulla jokaisessa vieralemassani, nahkatakki ja pipo
Itse kun olen nopea oppimaan, niin tajusin äkkiä, että lapsiluku on parasta jättää yhteen... Noh, eihän tämä toisaalta enää hankalaa ole, kun lapsikin on jo iso. Sinällään oon erittäin tyytyväinen siihen, että sain lapsen nuorena, koska ihan rehellisesti fyysinen jaksaminen oli mulla silloin parempaa ja toisaalta työelämäkin ihan alkutekijöissä. Nyt jos alkaisi vauva- ja pikkulapsiarki, se olisi hankalampi yhdistää työhön.
Sinne kuuluu mennä tuulitakissa. Se on jooa velvollisuus. Onhan se kansallipukumme osa.
Nahkatakilla sit rennompiin tilaisuuksiin.
Tekis mieli kysyä, että miks pitää lisääntyä ku elämä on lasten takia niin hankalaa. Mutta tää on taidettu kysyä jo ennenki.
Itse kun olen nopea oppimaan, niin tajusin äkkiä, että lapsiluku on parasta jättää yhteen... Noh, eihän tämä toisaalta enää hankalaa ole, kun lapsikin on jo iso. Sinällään oon erittäin tyytyväinen siihen, että sain lapsen nuorena, koska ihan rehellisesti fyysinen jaksaminen oli mulla silloin parempaa ja toisaalta työelämäkin ihan alkutekijöissä. Nyt jos alkaisi vauva- ja pikkulapsiarki, se olisi hankalampi yhdistää työhön.
Minä en lisäänny.Tekis mieli kysyä, että miks pitää lisääntyä ku elämä on lasten takia niin hankalaa. Mutta tää on taidettu kysyä jo ennenki.
Kyllä!Mutta: tänään tulee pesäpalloa. Jes.