Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekis mieli kysyä, että miks pitää lisääntyä ku elämä on lasten takia niin hankalaa. Mutta tää on taidettu kysyä jo ennenki.
No itse en ainakaan voinut tietää päätöksentekohetkellä mitä kaikkia moninaisia lapsista riippumattomiakin vaikeuksia sen jälkeen oli luvassa niin kysymys on oikeastaan aika kohtuuton.

No itse en ainakaan voinut tietää päätöksentekohetkellä mitä kaikkia moninaisia lapsista riippumattomiakin vaikeuksia sen jälkeen oli luvassa niin kysymys on oikeastaan aika kohtuuton.

No jaa, ei mun mielestä.

Oon kyllä usein miettiny mitähän sitä tekis tällä hetkellä, jos ei olis lasta. Luultavasti olisin ehkä vähän alkoholisoitunut kaupan kassa.

Tyttö täyttää syksyllä 5v, äidin kanssa tiet eros syksyllä hyvissä sovuin. Päivääkään en vaihtais pois ipanan kanssa, eikä kyllä ole tullut edes mietittyä millasta olis ilman. Onhan tossa omat säätämisensä hoitojen osalta jne. Mutta kaikki ollaan erilaisia, ihan hyvä niin. :)

Huoments vaa, sumpit juotu ja töihi.

Taasko tätä "lapsettomien elämä on paljon helpompaa" ja toisaalta "et voi tietää mitä rakkaus on, ennen kuin lapsi on paskonut päällesi" jne. sontaa?
Elämä on valintoja
Niin on.
Ja jos et voi vaikuttaa jo tehtyihin valintoihin, voit aina vaikuttaa siihen (valita!) miten suhtaudut niihin ja elämään yleensä.

Viimeksi muokattu:
Mutta, huomenta. Kahvit, tsek. Pihistely, negative.

Abreukin vähän tisua näyttänyt provinssissa.
IMG_20180630_063622.webp

https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201806292201045376_vd.shtml

Back
Ylös Bottom