Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi.

Muuramen köö-kaupassa ei ollu munkkia mallia Omar. Se on jo aika lähellä nusnus-juhlaa. Liekö oli sieltäkin kortonkit jo loppu.

Pohjoiseen päin, löydät Suviseurat.

Oon muuten tossakin köö-kaupassa ollut joskus töissä.

Mullon suhteita :cool:

Muutama mun kaveri on käynyt ns. vieraissa tuolla seuroilla ja kehuneet. Tekis itsekin mieli mennä turistiksi. :cautious:

Muutama mun kaveri on käynyt ns. vieraissa tuolla seuroilla ja kehuneet. Tekis itsekin mieli mennä turistiksi. :cautious:
Katselinkin, että nuo kemut ois juu Ääneessä. Sillä metsästinkin oisko osunut köö-kauppa kohdalle munkkikyltteineen ja Omarilla, mutta ei niin ei.

Juuri tänään pohdin ääneen että pitäis käydä evästämässä juhlilla. Sais halvalla vattan täyteen.

En vaan ymmärrä miksi oon aina liikkeellä samoilla suunnilla joka vuosi kun nuo kemut on. Jokunen vuosi sitten lähdin lapista ajaan ja morjes sitä kiimaliiterien määrää tienpäällä. Heikommalla ois palanut käpy kun Iin liikenneympyrä aiheutti jokusen kilometrin jonon.

Vittu kuntit. Oon seurannu tuota teidän kaljankittaamista jo niin kauan että Somersbyn tuotteet on alkaneet maistua imeliltä litkuilta.

Oon seurannu tuota teidän

#terveydeksi

F6914B0B-E75A-48D7-95A7-68E4D7C6F5A8.webp

Ei saatana.

Menee monta sekuntia hukkaan, ku ajetaan ainakin kolmeen otteeseen 7-vaihteella rajotinta vasten. Vittu mitä amatöörejä possulla.

Autonkuljettaja vaikuttaa myös ns. turistilta. Jarrutukset myöhässä ja muutenki ajolinjat mitä sattuu. Ei ole lähelläkään edesmenneen São Paulon Taksikuskin tasoa, mutta kukapa olisi.

Seuraavaksi sitten armeijaan, miehistyis vähän lisää.
Mihinkähän pitäis laittaa laput vetämään että pääsis toiseen kertaan.
Jos nyt alkuun kokeilen katsoa kaikki Rambot ja Cobran.
200w.gif

Katselinkin, että nuo kemut ois juu Ääneessä. Sillä metsästinkin oisko osunut köö-kauppa kohdalle munkkikyltteineen ja Omarilla, mutta ei niin ei.

Köö-ruokakauppojakin on eri konseptilla, kuten fiksuna miehenä varmasti tiedät ja kuvaa katsomalla huomaat vastaako vierailemasi köö oman kuvani figuuria.

Sun pitää tulla lähemmäs.

Back
Ylös Bottom