Deleted member 43228
Haha. Onko tuo se prezone joka pistää vattan toimiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruman väristä hilloo.Jatkoon mutta ei ylivoimaisesti parhaimpia.
Hyi.
Muuramen köö-kaupassa ei ollu munkkia mallia Omar. Se on jo aika lähellä nusnus-juhlaa. Liekö oli sieltäkin kortonkit jo loppu.

Katselinkin, että nuo kemut ois juu Ääneessä. Sillä metsästinkin oisko osunut köö-kauppa kohdalle munkkikyltteineen ja Omarilla, mutta ei niin ei.Muutama mun kaveri on käynyt ns. vieraissa tuolla seuroilla ja kehuneet. Tekis itsekin mieli mennä turistiksi.![]()
Vittu kuntit. Oon seurannu tuota teidän kaljankittaamista jo niin kauan että Somersbyn tuotteet on alkaneet maistua imeliltä litkuilta.
Osta kuivempaa. Ne makiat on tytöille.Vittu kuntit. Oon seurannu tuota teidän kaljankittaamista jo niin kauan että Somersbyn tuotteet on alkaneet maistua imeliltä litkuilta.
Vittu kuntit. Oon seurannu tuota teidän kaljankittaamista jo niin kauan että Somersbyn tuotteet on alkaneet maistua imeliltä litkuilta.
Seuraavaksi sitten armeijaan, miehistyis vähän lisää.Jos sinäkin alkaisit vihdoin ja viimein vähän miehistyä.
Ei saatana.
Joo, crowmoor on ihan jeppis.Osta kuivempaa. Ne makiat on tytöille.
Mihinkähän pitäis laittaa laput vetämään että pääsis toiseen kertaan.Seuraavaksi sitten armeijaan, miehistyis vähän lisää.
Oi että, olispa kiva lähteä jortsuihin.
View: https://youtu.be/SDSWa7n03Os
Onneksi on vanha ja väsynyt niin ei jaksa.

Katselinkin, että nuo kemut ois juu Ääneessä. Sillä metsästinkin oisko osunut köö-kauppa kohdalle munkkikyltteineen ja Omarilla, mutta ei niin ei.
Mummoja on moneen junaanIkä on vain numero. Mähän elän kuin mummo.
Mummoja on moneen junaan![]()