Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit. Ja minkit. Kun Arteonista aika jättää, olisiko tässä seuraava pirssi. Täytyy käydä testailemassa, miten imaisee kaks lastenistuinta :ROFLMAO:

Mercedes-Benz_136_30_201771714512.jpg

Saisiko. Kyytiä?

E. Siis MB E220d Coupe, Bisnis AMG

Ei mene ymmärrykseen olin alta 10 min aikaisemmin pyykkituvassa, edellisen ohjelma oli pysähtynyt joten päätin sitten pistän nyt omani koneeseen kun kerta hänen ohjelma oli päättynyt siirsin nätisti pyykkikoriin että laittaa sitten kuivausrumpuun.

Hetken päästä naapuri tulee sanomaan että miksi otin pois ku pyykit ei olleet valmiita, vastasin että ohjelma oli päättynyt ja pahoittelin toki keulimistani.

Kärryiltä putosin siinä vaiheessa kun hän tokaisi että pyykit ei olleet valmiita koska ne olivat märkiä. Sen jälkeen selitin hänelle kuivausrummun ja pyykinpesukoneen eron.

Ei ollut naapuri pistänyt kuivausrumpuun vaan jätti lojumaan ja varas uuden pesukone vuoron.

Sellainen jota ei tule olemaan enää sitten kun joskus ostan oman asunnon.

Minulla on oma (lue: pankin) asunto ja mulla on pyykkitupa. Ihan paras!

Koneeseen kun laittaa 60 asteen pesun niin voimavirta pesee pyykit rapiat 30 minuutissa. Himakone hinkkaa samaa satsia yli kaksi tuntia .
Järjetöntä.

Kuntit. Ja minkit. Kun Arteonista aika jättää, olisiko tässä seuraava pirssi. Täytyy käydä testailemassa, miten imaisee kaks lastenistuinta :ROFLMAO:

Mercedes-Benz_136_30_201771714512.jpg

Saisiko. Kyytiä?

E. Siis MB E220d Coupe, Bisnis AMG
Kaksi istuinta, onko teillä lisäännytty kysyn vaan. Toisekseeen, ihan Ok bilika mutta sulla sulaa aivot kun on vaan kaksi ovea.

Koneeseen kun laittaa 60 asteen pesun niin voimavirta pesee pyykit rapiat 30 minuutissa. Himakone hinkkaa samaa satsia yli kaksi tuntia .
Järjetöntä.

Oman koneen kanssa ei tarvitse pelätä, että tulisi ihmisiä vastaan. Tai että joku runkkaisi mun kalsareihin.

Minä vain ajelen kuten paikkakunnan tyyliin kuuluu

levitän assjoen iloista liikennekulttuuria myös muissa isänmaamme kaupungeissa ajelemalla välillä: miten sattuu

mutta ei se haittaa, tilanteista selvää toteamalla: moon seinäjoelta

Oman koneen kanssa ei tarvitse pelätä, että tulisi ihmisiä vastaan. Tai että joku runkkaisi mun kalsareihin.

Tai että joku tulee soittelee ovikelloa että hei sinä miksi laitoit 8 min 30 sek aikaisemmin pyykkisi pyörimään.

Se oli luullut että sammutin sen ohjelman kesken kaiken. Mutta eipä me oikein samaa kieltäkään puhuttu kunnolla.

Back
Ylös Bottom