Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

uskoisin, että, paikallisessa marokkolaisessa on kisakatsomossa tunnelma kohdillaan

Pekka Siitoin ampui sen jo 80’ luvulla

No perkele, joku unentuoja jätti kuitenkin käymättä tänä yönä.

Mä en tiedä viittinkö ees nukkua enää. Kahden ja puolen tunnin päästä ois herättävä.

No perkele, joku unentuoja jätti kuitenkin käymättä tänä yönä.

Mä en tiedä viittinkö ees nukkua enää. Kahden ja puolen tunnin päästä ois herättävä.

Joo ei oo näkyny täälläkään. Ainut päivä huomenna hetkeen aikaan, ku pitää olla heti aamusta jossain eikä oo saanu yhtään nukuttua. Blaa.

Oli se pakko sitten torkkua kun tilaisuus unen saantiin iski. Toivottavasti ei toistu tänään, huonot unet siis. :cautious:

Kahvia ja menoksi

Voihan väsymys! Sumppia vaatis joten pihautushommiin lähdettävä jahka pääkallopaikalle saavutaan. Onneksi näytti päivän leikkauslista siltä että tästä vuorokaudesta saatetaan selvitä, elleivät päivystysjonosta kaiva jotain pommia pöydälle.

Aamulla jännitti herätä, kun pelin tulos piti tarkistaa netistä.

Olin vaipunut koomaan kesken pelin. Ja näköjään nukkunut kaikkien unettomien edestä.

minkä ihimeen tähären?

No vaikka tämän tähären.

535921.vresize.350.425.medium.65.png

Back
Ylös Bottom