Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites muuten se futherin piharakennus? Vai mikä helvetti se onkaan, tuleeko siihen rilli?

Kaikki tekninen data kiinnostaa, omalla pihallakin joku rillikatosviritys vois olla ihan jees.
Nykynen kondis.

Rilli on toistaiseksi vain mallia kaasu-.

Tonne katoksen oikeelle reunalle pitäs Drop-allas upotella joskus. Sitten kun on inspistä. Ja kuus topoo ylimäärästä.

IMAG1315.webp

E. Eli tonne tiskin taakse se rilli pannaan.
Ruåkapöytä tulee tohon etualalle, tiskin edustalle.

Panelointihommat sisä- ja ulko-, juhan nussiman jälkihöyryissä. Vähän valaistusta ja tiskin tason ajattelin valaa petonista. Mustalla värioksidilla. Lasitus aukkoihin.

Kuten jo oli puhetta niin kahden ässän tiistai.

Täytyy vielä illan päätteeksi laittaa maggarat uuniin. Ihmeellistä ruokaa teinilapsia voi haluta treenien jälkeen.

Kuten jo oli puhetta niin kahden ässän tiistai.

Täytyy vielä illan päätteeksi laittaa maggarat uuniin. Ihmeellistä ruokaa teinilapsia voi haluta treenien jälkeen.
Ruokaa napaan, niin jaksaa.

Ja kun urheilee, niin ei ole huolta vaikka vähän makkaraakin välillä popsii.

Minä kyllä iltapalaksi vielä maksamakkaraleipiä. Mikä maksamakkarassa oikein on, kun sitä tekee aina välillä mieli. Ostaa pari pötköä ja syö sitä kuin hullu puuroa. Sitten sen syönti loppuu taas hetkeksi kun seinään.

Ruokaa napaan, niin jaksaa.

Ja kun urheilee, niin ei ole huolta vaikka vähän makkaraakin välillä popsii.

Minä kyllä iltapalaksi vielä maksamakkaraleipiä. Mikä maksamakkarassa oikein on, kun sitä tekee aina välillä mieli. Ostaa pari pötköä ja syö sitä kuin hullu puuroa. Sitten sen syönti loppuu taas hetkeksi kun seinään.
Nojuu. Laitan vaikka silavaa jos vaan syö.
Päivät tekee ruumiillista työtä ja urheilee siinä rinnalla niin kulutus on saman verran kuin pienessä kylässä.

Mutta vaikka meillä ei mitään koskaan ole niin ruokaa lapsille on aina.

Onpas huonolaatuinen kuva, laita uusi niin näkee etiketit

Jaksa kaivaa jääkaapista.

Muutenkin niin pettynyt olo. Raskaan kauppareissun päälle otin oluen niin olikin aivan järkyttävän pahaa, piti kaataa viemäriin. Seuraavakin sai mäsätinderiin 2,75.

Ostin virallisen kisaoluen, jos sen nappaisi toisella puoliajalla.

Niin tosiaan, akuutista melanpuutteesta meinasin tuonne aiheen omaan ketjuun kirjoittaa värssyn jo. Vakiomelan päälle sai kiivetä niin usein kun halusi. :unsure: tartteisin sellaisen tarvittaessa töihinkutsuttavan melan, ns. 0-sopimuksella.

Niin tosiaan, akuutista melanpuutteesta meinasin tuonne aiheen omaan ketjuun kirjoittaa värssyn jo. Vakiomelan päälle sai kiivetä niin usein kun halusi. :unsure: tartteisin sellaisen tarvittaessa töihinkutsuttavan melan, ns. 0-sopimuksella.

Tai selällään makaavan miesyksilön, kun itse harjoittelet konttausta. :whistle:

Ei naisilla pitäisi olla moisia ongelmia. Yleinen käsitys on se, että melan voi ottaa ihan vaikka juoksuversiona. Vähän kuin juoksutaksi. Ota kyyti ja juosten kotiin.

Tai selällään makaavan miesyksilön, kun itse harjoittelet konttausta. :whistle:

Ei naisilla pitäisi olla moisia ongelmia. Yleinen käsitys on se, että melan voi ottaa ihan vaikka juoksuversiona. Vähän kuin juoksutaksi. Ota kyyti ja juosten kotiin.

Noh, ööööhm mites minä muotoilen tämän. On minulla joku taso noihinkin hommiin, noihin juoksusekseihin.

Ja tähän aikaan kuussa ei tuo lipitys tee muutakuin äkäiseksi. Rehellinen parru on se, mille on tarve nyt. :unsure:

Tuollahan niitä on. Senkun poimit omasi.

Näinkin ruma ja tyhmä muija kuin minä olen tämän tästä saanut vaikka mitä ihmeellisiä ehdotuksia. Että, kyllä nyt on näköjään pulaa reijistä.

E: Totta, joku taso pitää olla. (y)

Nyt vaan markkinoille, kun ostajia kerran on.

HOUSUMARKKINOILLE. Kun lakanat märkinä herää, mietin taas (kerran) sitä pikkuhousukauppaa. Jos ajattelen, että maksan vaikka kolme (3) euroa/housu ja myyn ne kolmellakymmenellä (30) eurolla, niin postikulujenkin jälkeen jää hyvä kate. Okei. Vika kerta kun jauhan tästä, suunnitteluvaiheesta. Katotaan siirrytäänkö koskaan toteutukseen :sneaky:

Nykynen kondis.

Rilli on toistaiseksi vain mallia kaasu-.

Tonne katoksen oikeelle reunalle pitäs Drop-allas upotella joskus. Sitten kun on inspistä. Ja kuus topoo ylimäärästä.

katso liitettä 148959

E. Eli tonne tiskin taakse se rilli pannaan.
Ruåkapöytä tulee tohon etualalle, tiskin edustalle.

Panelointihommat sisä- ja ulko-, juhan nussiman jälkihöyryissä. Vähän valaistusta ja tiskin tason ajattelin valaa petonista. Mustalla värioksidilla. Lasitus aukkoihin.
Nice.

Täytyy tuumailla asiaa. Tänä suvena ei kyllä millään kerkee mutta ehkä seuraavana.

Keskiviikko se on toivoa täynnä, sillä torstaina pääsee jo karkuun. Kyllähän se tietty on vähän persiistä että pitkätlannoitteet vapaat pitää tuhlata sosialisoimalla, mutta minkäs teet. On ainakin hyvät puitteet.

Back
Ylös Bottom