Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu kuntit. Tuleeko ikinä valmiiks? Tä?

Ei puutu enää ku loput. Ainoa mikä ei kiinnosta:
Maalaus.

IMAG1306.webp

Tekee hyvää mun itsetunnolle kun luulet mun olevan noin nätti. Kiitos.

Mutta tuo on vielä aika kesy muhun verrattuna.

Mää oon vähän fundeerannu jos pitäs vapaata perjantain. Oiskohan siinä mitään perää, kelikin ois komee ja ois mahku nukkua käsi tissillä ilman herätyskelloo.

Noin niinku kesälomana, nääs.

Oon kuullut puhuttavan TOR-verkosta, mut nyt vasta innostuin siitä!

Miten giffejä muuten siis tehdään? Onko siihen joku oma ohjelma? Ainakin @Invisus on tehnyt itse erittäin hienon giffin, jonka olen nähnyt ainakin kaksi kertaa täällä.

Ihan hypoteettisesti tässä tiedustelen. :rolleyes:

Oon kuullut puhuttavan TOR-verkosta, mut nyt vasta innostuin siitä!

Miten giffejä muuten siis tehdään? Onko siihen joku oma ohjelma? Ainakin @Invisus on tehnyt itse erittäin hienon giffin, jonka olen nähnyt ainakin kaksi kertaa täällä.

Ihan hypoteettisesti tässä tiedustelen. :rolleyes:
Kaikki alkaa siitä, että avaat webbikamerasi julkiseksi ja otat vaatteet pois. Jatko riippuu siitä, haluaako eroottisen vai hc-giffin. Sitten vaan odottelet, niin pikapuoliin interwebsiin ilmestyy sinusta video tai vähintään giffi.

No joo, oikeesti vaan yhdistellään tai splitataan (video) ruutuja joko erillisellä ohjelmalla, webbisoftan kautta, johon ladataan video tai kuvat tai käsipelillä omista kuvista/piirustuksista vaikka ilmaisella Gimpillä. Esim. https://www.lifewire.com/gimp-animated-gif-tutorial-1701714 tai http://tuts.ahninniah.graphics/quick-tip-combine-images-to-gif-animation-in-gimp/

oletko vielä miettinyt sitä kaameaa tyhjyyden tunnetta mikä koittaa 16.7

ei voi enää kotona istuksiessa laittaa telvisiota päälle ja seurata #ajankuluksi

Sepä se aina. Parempi kun ei aloittaisi katsomaan ollenkaan niin ei tulisi sitä surun tunnetta. Nyt joutuu menemään osin tallenteiden ja koosteiden voimin, koska työt. Edellisen kerran EM-kisoissa olin lomalla ja ostin emännälle oman telkkarin, että saan katsoa kisoja rauhassa.

Back
Ylös Bottom