Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saakeli ku olitki nopia! En ees ehtiny edittiä tehä ennen ku jo oot lainaamassa.:LOL:

#nolife

Ei vaan tauko toisenlaisen työn ja normaalin työn välissä. Se olisi kuulkaa kahvin aika.

Olen tässä pohtinut, jos alkaisinkin palvella Herraa ja hän olisi ainoa rakkaani luostarissa. Kuinkahan siinä syntisen himon vallassa rima laskisi vaatimuksissa?

Ainiin gallup: kuinka monen etukamera on peitettynä? Olen pitänyt sitä liioitteluna, mutta pitäisiköhän sitä itsekin pistää siihen teipinpalanen? Tiiä mitä giffejä luotu jne.

Ainiin gallup: kuinka monen etukamera on peitettynä? Olen pitänyt sitä liioitteluna, mutta pitäisiköhän sitä itsekin pistää siihen teipinpalanen? Tiiä mitä giffejä luotu jne.
Niin siis näytössä on joku tollanen, en pidä siinä usb piuhaa kiinni, ni ei voi hakkerit katella mun runkkaamista.

Ee oo peitetty. Kuvatkoon jos haluaa.

Sama se sit on luurissa, moniko on peittänyt etu ja takakamerat? Ja jos ei, niin miksi läppäri, mutta ei luuri.

Hullu se on joka haluaa mun naamaa katsella, vähintään tulee kärsimään unettomuudesta sen jälkeen.

Älä nyt hiiellä laita, se on ehtymätön lähde perjantain giffeihin.

Jos mua joku haluaa stalkata niin siitä vain. Eli ei ole peitettynä.

Tuntisin piston sydämessäni kun kävin ex tempore kaupassa niin ei ollut kestokassia mukana.

Minä kerskakulutan ylpeänä ja ostan viikoittain 3-4 muovipussia maitokaupasta

Minä kun joku tulee kysymään englanniksi jotakin enkä tiedä miten vastaan sille.
tenor.gif

Pitäiskö ottaa joku englannin kertauskurssi. :LOL:

Back
Ylös Bottom