Juurin olin kiirehtimässä näistä mainitsemaan.
Saakeli ku olitki nopia! En ees ehtiny edittiä tehä ennen ku jo oot lainaamassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurin olin kiirehtimässä näistä mainitsemaan.
Saakeli ku olitki nopia! En ees ehtiny edittiä tehä ennen ku jo oot lainaamassa.![]()
Jos sulla on hyvät vitut ja annat perspillua niin Olawi on sun.
PeitettyAiniin gallup: kuinka monen etukamera on peitettynä? Olen pitänyt sitä liioitteluna, mutta pitäisiköhän sitä itsekin pistää siihen teipinpalanen? Tiiä mitä giffejä luotu jne.
Niin siis näytössä on joku tollanen, en pidä siinä usb piuhaa kiinni, ni ei voi hakkerit katella mun runkkaamista.Ainiin gallup: kuinka monen etukamera on peitettynä? Olen pitänyt sitä liioitteluna, mutta pitäisiköhän sitä itsekin pistää siihen teipinpalanen? Tiiä mitä giffejä luotu jne.
Ainiin gallup: kuinka monen etukamera on peitettynä? Olen pitänyt sitä liioitteluna, mutta pitäisiköhän sitä itsekin pistää siihen teipinpalanen? Tiiä mitä giffejä luotu jne.
Älä nyt hiiellä laita, se on ehtymätön lähde perjantain giffeihin.Ainiin gallup: kuinka monen etukamera on peitettynä? Olen pitänyt sitä liioitteluna, mutta pitäisiköhän sitä itsekin pistää siihen teipinpalanen? Tiiä mitä giffejä luotu jne.
Pahvilaatikossa tulevat.Miten a-tarvikeliikkeen kassit?