Niinpä tietysti.Pahvilaatikossa tulevat.
Ammattimiehet hakee tuotteet lastauslaiturin kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä tietysti.Pahvilaatikossa tulevat.
Jos et piereskele suoraan naamalle.Saanko mä muuttaa teille?
Jos et piereskele suoraan naamalle.
Ei onnistuisi ikinä, aivan kädetön noissa hommissa ja monessa muissakinVittu kuntit. Tuleeko ikinä valmiiks? Tä?
Ei puutu enää ku loput. Ainoa mikä ei kiinnosta:
Maalaus.
katso liitettä 148889
Mää oon vähän fundeerannu jos pitäs vapaata perjantain. Oiskohan siinä mitään perää, kelikin ois komee ja ois mahku nukkua käsi tissillä ilman herätyskelloo.
Noin niinku kesälomana, nääs.
Ei pysty, nyt tienataan ensi talven ulkomaanmatkailu.Mää oon vähän fundeerannu jos pitäs vapaata perjantain. Oiskohan siinä mitään perää, kelikin ois komee ja ois mahku nukkua käsi tissillä ilman herätyskelloo.
Noin niinku kesälomana, nääs.
Kaikki alkaa siitä, että avaat webbikamerasi julkiseksi ja otat vaatteet pois. Jatko riippuu siitä, haluaako eroottisen vai hc-giffin. Sitten vaan odottelet, niin pikapuoliin interwebsiin ilmestyy sinusta video tai vähintään giffi.Oon kuullut puhuttavan TOR-verkosta, mut nyt vasta innostuin siitä!
Miten giffejä muuten siis tehdään? Onko siihen joku oma ohjelma? Ainakin @Invisus on tehnyt itse erittäin hienon giffin, jonka olen nähnyt ainakin kaksi kertaa täällä.
Ihan hypoteettisesti tässä tiedustelen.![]()
sisältöä elämään
oletko vielä miettinyt sitä kaameaa tyhjyyden tunnetta mikä koittaa 16.7
ei voi enää kotona istuksiessa laittaa telvisiota päälle ja seurata #ajankuluksi
Minä olen. Kun sillon eka lomaviikko alkaa.oletko vielä miettinyt sitä kaameaa tyhjyyden tunnetta mikä koittaa 16.7
ei voi enää kotona istuksiessa laittaa telvisiota päälle ja seurata #ajankuluksi
oletko vielä miettinyt sitä kaameaa tyhjyyden tunnetta mikä koittaa 16.7
oli erikoinen tunne silloin. Jos nyt vähän tavanomaisemmin.