Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kohta 2:15. Ei kun kaikki joukolla kokeilemaan!

View: https://www.youtube.com/watch?v=gNvFr4at8MU

Eiköhän se oo vähä eri asia, kun koira on oikeasti vihainen ja käy päälle. Se rimpuilee ja puree niin perkeleesti ei siitä saa otetta millään ja vaikka kaulasta saisitki kiinni niin sen pää kääntyy yllättävän paljon ja puree sua samantien käteen ja se menee läpi ihosta ja rikkoo luita. Tossa videolla toi oli koiralle lähinnä leikkiä.

Se on hyvä päätös, kyllä ne lihat kuulemma saa aika hyvin pidettyä pelkällä testolla, paineet vaan vähenee.
Saa mutta palautuu helvetisti hitaammin, ei voi vetää ihan samaa vauhtia treeniä. About 2 päivää olen joutunut pidentämään kiertoa ja ottaan ylimääräisiä lepoja.

Saa mutta palautuu helvetisti hitaammin, ei voi vetää ihan samaa vauhtia treeniä. About 2 päivää olen joutunut pidentämään kiertoa ja ottaan ylimääräisiä lepoja.

Olet tätä usein miettinyt, että katoaako se "palo" siihen treenaamiseen ainakin osittain jos tietää ettei uutta lihaa voi käytännössä rakentaa eikä voimatasojakaan pahemmin nostaa kun aineita vähennetään. En tiedä onko sulla ajankohtainen tilanne, mutta kuitenkin.

Olet tätä usein miettinyt, että katoaako se "palo" siihen treenaamiseen ainakin osittain jos tietää ettei uutta lihaa voi käytännössä rakentaa eikä voimatasojakaan pahemmin nostaa kun aineita vähennetään. En tiedä onko sulla ajankohtainen tilanne, mutta kuitenkin.
Kyllä siinä se vaara on. Mutta mun itsetunto ei ole lihaksista kiinni, enkä mä tästä pienene enää. Tässä joutuu vain tarkasti miettimään palautumisen kun rakastan kovaa treeniä.

Nyt vain en voi tehdä niin usein överikovaa, vaan pitää olla tarkkana. Yhdestä jalkatreenistä saan viikon domssit.

Kyllä siinä se vaara on. Mutta mun itsetunto ei ole lihaksista kiinni, enkä mä tästä pienene enää. Tässä joutuu vain tarkasti miettimään palautumisen kun rakastan kovaa treeniä.

Nyt vain en voi tehdä niin usein överikovaa, vaan pitää olla tarkkana. Yhdestä jalkatreenistä saan viikon domssit.
Aina voi keksiä jotain muuta mitä kehittää siinä treenaamisessa eteenpäin niin ei pääse kyllästymään.

Vähän sama ku wlogien kanssa aloit parantaan laatua kun formaatti pysy aina samana.

Back
Ylös Bottom