Hienoa työtä, hyvä kun joku jaksaa tehdä näitä.
Parhautta, kiitoksia.
Parhautta, kiitoksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike, jos laittaa Pakkotoiston youtube kanavasta ilmoitukset päälle, niin ilmoittaako se myös sillon kun tulet LIVE tilaan?
Mike kuvasi tapaamisesta videon.
Vissiin vaan korvaushoito päällä enää?Mä en enää käytä mitää anoja, 6kk mennyt ilman jo.
Ja tottakai kun mä otin kuvan niin valitsen AINA sellaisen missä saisin muut näyttämään hoikaltaMike kesäkunnossa? Hoikan näköinen.
Oli hyvä treeni ja aina mukava käydä PTV Gymillä!Reippaampi semmoinen ja jatkossa aina. Ei enää muuta. Paino ei kyllä ole pudonnut yhtään.Vissiin vaan korvaushoito päällä enää?
Se on hyvä päätös, kyllä ne lihat kuulemma saa aika hyvin pidettyä pelkällä testolla, paineet vaan vähenee.Reippaampi semmoinen ja jatkossa aina. Ei enää muuta. Paino ei kyllä ole pudonnut yhtään.
Saa mutta palautuu helvetisti hitaammin, ei voi vetää ihan samaa vauhtia treeniä. About 2 päivää olen joutunut pidentämään kiertoa ja ottaan ylimääräisiä lepoja.Se on hyvä päätös, kyllä ne lihat kuulemma saa aika hyvin pidettyä pelkällä testolla, paineet vaan vähenee.
Saa mutta palautuu helvetisti hitaammin, ei voi vetää ihan samaa vauhtia treeniä. About 2 päivää olen joutunut pidentämään kiertoa ja ottaan ylimääräisiä lepoja.
Kyllä siinä se vaara on. Mutta mun itsetunto ei ole lihaksista kiinni, enkä mä tästä pienene enää. Tässä joutuu vain tarkasti miettimään palautumisen kun rakastan kovaa treeniä.Olet tätä usein miettinyt, että katoaako se "palo" siihen treenaamiseen ainakin osittain jos tietää ettei uutta lihaa voi käytännössä rakentaa eikä voimatasojakaan pahemmin nostaa kun aineita vähennetään. En tiedä onko sulla ajankohtainen tilanne, mutta kuitenkin.
Aina voi keksiä jotain muuta mitä kehittää siinä treenaamisessa eteenpäin niin ei pääse kyllästymään.Kyllä siinä se vaara on. Mutta mun itsetunto ei ole lihaksista kiinni, enkä mä tästä pienene enää. Tässä joutuu vain tarkasti miettimään palautumisen kun rakastan kovaa treeniä.
Nyt vain en voi tehdä niin usein överikovaa, vaan pitää olla tarkkana. Yhdestä jalkatreenistä saan viikon domssit.
Vaikuttaa mm. sillä että verestä tulee paksumpaa.Vaikuttaako roinat tai jokin niistä merkittävästi suonikkuuteen?
Kyllä vaikuttaa, esim stanolla saa karmeet letkut. Se myös kuivattaa samalla. Tää on ihan kiva haaste nyt pysyä edes jossain massoissa kun ikäkin on snadisti jarruna.Vaikuttaako roinat tai jokin niistä merkittävästi suonikkuuteen?